Olen pohtinut eroavani RCI:n jäsenyydestä vaihtojen kalleuden ja vähäisen käytön takia. Riittääkö että ei maksa seuraavaa jäsenmaksua vai pitääkö sinne erikseen ilmoittaa eroavansa. Olen viikkojäsen.
RCI:stä eroaminen
2
547
Vastaukset
- entinenjäsen
Riittää, tulet tosin saamaan useita yhteydenottoja niin puhelimitse kuin sähköpostitsekkin joissa haluavat koko ajan paremmilla ja paremmilla tarjouksilla houkutella sinua vielä jäseneksi jäämään, mutta jos niihin ei halua tarttua niin jäsenyys päättyy.
Jos haluat jäsenyyden vielä voimassa pitää, niin kannattaa odotella että se menee umpeen ja sen jälkeen saat parhaan tarjouksen kun koittavat sinua houkutella takaisin, näin ainakin itselläni oli ja suostuin vuoden jatkon ottamaan kun ei montaa kymppiä maksanut, mutta nyt saa kyllä jäädä kun kohta loppuu. - syrt16
minä kyllä käytän tuota rci vaihtoja,lisälomia pisteitä,nyt on helpoa kun voi netistä selata ja varailla ja hoitaa viikkonsa asioita.eipä sen puoleen puhelin palvelu on hyvää ja asiallista.olen ollut 5 vuotta jo jäsenenä,ja nyt kokeilin platiunium-jäsenyyttä piruuttani.vielä ei siitä ole ollut hyötyä,muista kykkäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259