Eli, oon itse 12v ja mulla on 15 vuotias isoveli. Oon kirjottanut päiväkirjaa jo viimeset 5 vuotta, ja isoveljeni on salaa lukenut niitä!! Kerran se oli tullu ilkeilemään mulle ku luki mun ihastuksesta, ja kysyin et mistä se tietää niin se vaan nauro ja sano et mun huoneessa on yksi mielenkiintoinen kirja :(
Ja nykyään veljeni haukkuu mua, eikä sitte muuten puhu mulle. Välillä jos nähään jossain kaupungilla sattumalta ja moikkaan sille, niin se vaan näyttää mulle keskaria sen "tervehdykseksi".. Huoh. Ja kerran se vei mun päiväkirjan ja luki sitä kaikille koulussa ääneen :(
On niin helvetin rasittavaa asuu sen kanssa samassa talossa, mut jos miettii niin en haluis kuitenkaan elää ilman sitä... Oon kai jotenki tottunu siihen että talossa on asukas joka kiusaa mua ja selittelee salaisuuksiani kaikille? No, niinhän se kai sitten on :(
Voi tätä vitutuksen määrää :l
Isoveli suututtaa
fuck youuuuuuuuuuuuu
1
131
Vastaukset
- Vinkkilinkki
Huoh.. Olet nainen läppäise sitä naamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229