Moi oon 12v tyttö mä en tiedä alottaisinko cheer harrastuksen nyt harrastan voimistelua olisin tosi kiitollinen jos joku cheerleadingiä harrastava vastais thän haluisin jutella et mitä treeneissä tehään ja silee
cheerleading vai voimistelu
vcheer
3
485
Vastaukset
- Cheer tyttö
Suosittelen Cheerleadingiä jos pidät nostelemisesta ja akropatiasta sekä tanssista. Harrastan sitä cheerleadingiä nyt. Olen itse harrastanut sekä voimistelua ja se on auttanut minua paljon cheerleadingissä. Jos nostelu ja huutelu ei kiinnosta voit myös aloittaa cheerleading tanssin joka varmaan lähes joka seurasta löytyy. Tämä on mahtava harrastus kannattaa aloittaa!
- cheergirl00
No akrobatia on samanlaista molemmissa, mut cheerleadingissä on myös stuntit ja hypyt, tanssi ym. Suosittelen tosi paljon!
- vcheer1
okei kiitos vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295