Tere!
Kannattaaks kauppikseen hakee jos ei muualle pääse? Kato ku muo kiinnostaa viel eniten bisnes ja firman johtaminen. Eiks johtaminen oo aika varma nakki uran huipulle? Ja eikai siinä tartti matikkaa, koska ei oo mun heiniä.
Kauppis
6
702
Vastaukset
- KauppaJumala
Jep. Ei tartte päntätä paljoo ja toimeentulo on turvattu.
- dabigboss89
Joo, mä kävin ykkösen keskiarvolla kauppiksen, maisteriksi pääsin 9 vuodessa. Sain duunii johtajana, ja nyt fyrkkaa tulvii ovista ja ikkunoista.
Luin pääaineena just johtamista eikä matikkaa paljon tarvittu.. matikka on kirjanpitäjiä varten! - paiukk
kirjanpito oo edes nähtyt matikkaa!
rahoituksessa ja kansiksessa korkeintaan! jos sielläkään aina.
keskiarvo ei kyllä ratkaise mitään jos on muuten pätevä sälli. - Kauppasurkea
Eks tonne kauppikseen oo vitun iisi päästä. Ite alotan vast kesäkuus lukemise
- kauppa käy kello ei
Joo, pelkkiä monivalintoja! Ei joudu itse tuottamaan tekstiä. Korkeintaan oman nimensä. Esim. Oikikses joutuu miettimään, mitä vastaa.
- rahapäällikkö
kauppa käy kello ei kirjoitti:
Joo, pelkkiä monivalintoja! Ei joudu itse tuottamaan tekstiä. Korkeintaan oman nimensä. Esim. Oikikses joutuu miettimään, mitä vastaa.
Heh, joo, meitsilläkin 90% tenteistä oli rasti ruutuun-monivalintoja, aina sai säkällä läpi. Pari tenttii oli, jossa piti vastata lyhyellä lauseella johonkin...
Nyt oon kansainvälisessä firmassa myyntipäällikkön ja teen rahaa like a boss!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132