Olen 19 vuotias, olen koko pienen ikäni ollut aavistuksen ylipainoinen ja syönyt vähän miten sattuu. Pyrkinyt syömään terveellisesti, mutta ote aina lipsuu ja alankin elämään pelkällä vaalealla leivällä tai muromyslillä. :(
Nyt olisi oikeasti aika tsempata ja muuttaa elämäntapa tottumuksia parempaan suuntaan. Ajattelin ensin paastota viikon (tai pari) ja puhditaa elimistön kuona-aineista (ja mahdollisesti putoaisi painokin vähän) ja sitten aloittaa oikeasti terveellisen ja järkevän, kohtuullisen ruokavalion ja ottaa mukaan myös hyvät liikunta tottumukset.
Eli viikon vesi/tee paasto yhditettynä liikuntaan jaksamisen mukaan, jonka jälkeen ruokavalio täysin uusiksi ja terveellisemmäksi (vaalea leipä tummaan jne.)
Mitäs sanotte? Kannattaako?
pituus: 156cm & painoa: jotakuinkin 60kg..
Viikon paasto ennen uuden elämäntavan aloittamista?
terveellinenelämä
1
148
Vastaukset
- fffa
Onnea koitokseen, vaikka aika normaalin painon rajoissa olet. Itsekkin suunnittelin huomenna aloittaa paaston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106