Mitäs kikkoja olette käyttäneet trackereilla ja hubeilla etujen saamiseksi?
Itselläni on yhdessä paikassa moderaattori tiukasti pikkusormeni ympärillä ja olen saanut käyttäjäluokan ylennyksen ja ratiota kun olen leperrellyt hänelle yksityisviesteissä :) Suunnittelen isoa juttua ja aion nousta korkeaan asemaan naisellisilla keinoilla :) Miehillä tämä varmasti vaikeampaa ellei esiinny tyttönä ;)
Mutta mitä keinoja teillä muilla on?
Käyttäjäluokkien korotuksia ym. etuja?
6
191
Vastaukset
- 12+6
Joko nousen reittä pitkin moderaattoriksi itsekin tai sitten otan hänen accounttinsa itselleni. Voin vaatia häneltä hänen salasanansa uhkaamalla kertoa hänen puuhistaan administratorille :) Mielessäni on ensin ehdottaa että jaetaan hänen account ja sitten myöhemmin vaihdan salasanan ;) Yksinkertaista eikö totta?
- 13+20
Kyseinen tracker lopetti tänään :(
Uutta matoa koukkuun lähiaikoina. Saan kyseiseltä ihmiseltä varmasti invitejä jos se on muualla käyttäjä. - Laskutoimitus
Missä on mahdollista päästä nousemaan noin? ;) Löytyy omia kuvia ja mahdollista on myös ottaa lisää kuvia niin että pystyn varmuudella näyttämään että esiinnyn niissä itse :) Webcam löytyy myös ;)
- 4+14
Taidan perustaa trackerin jos sillä saa naisia tai edes naisen kuvia.
- 19+7
Kahdella kotimaisella trackerille niin paljon invitejä kuin tarvitsen.... ;)
Yksityisyys meni mutta on tämä sen arvoista!! Muutamalla herutuskuvalla lisää luottoa :)
Korostan! En ole tehnyt mitään väärää!!!!!!! - jåhannyt
A cunt account?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337