Moi..Kyllä Sue Lämmittää Ääneellä Sen IPA Tappion Jälkeen Nousee Taas Fiilis Kattoon..CD.T Sue Moreno.. Drivin`"On The Highway Of Love, Laulaa Yhden Biisin Espanjan Kieli( Besame Mucho)..,Bye Bye Blues..,All Can Do Is Dream You,..One Track Mind Ja City By Night..Hän On Erittäin Kaunis Ja Äänen Toisto Maailman Huippuja..Olen Rokkaillut Taas Mennen Tullen Vammala Ellivuori Suen Ollessa Lavalla Ja Tampere Talo Elvis Tapahtuma Hän Oli,Myös Siellä Esiintymässä,On Sue Morenon ISO TAULU OLOHUONE Ja Valokuvia,Silmäni Lepää Hänessä Ja Tunne Nuosee Kattoon Kun Hänen CD.EITÄ Kuuntelen..No Kehutaan Myös Markoo On Minullakin Komea Ääni..Toivon Että Siirsitte Kelloa Ja Viettäkää Miellyttävä Pääsäiäinen..T.Marko
Sue Moreno Rockabilly Musan Kuningatar,Ääni Maailman Ykkönen
Mr.Twist.Rockabilly1
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294