Tässä hyviä leluja ja kirjoja
Pattereilla toimivat matopieno, ja maatilakirja, josta sivusta vedetävällä vivulla eläinten ääniä kuuluu ja mikä eläin on kyseessä.
Puhelin on tavallinen. Tämä setti maksaa 22e.
Hyrrä toimii pattereilla. Kuuluu musiikkia ja sisältö pyörii ja pikkukännykkäkin toimii pattereilla. Ankasta kuuluu kvaak kvaak-ääni kun painaa keskeltä.
Tämä setti maksaa 12e.
Kasa pehmoleluja. Hyvässä kunnossa. Pehmolelut maksavat 7e.
Kirjat ovat ensikirjoja. Muutamassa kirjassa kanin puremia pikkujälkiä, mutta ei haittaa katselua tai lukemista mitenkään. Kirjat maksavat 7e.
Palapelimatto, josta puuttuu 2 palaa. Ei oo helppoa muuten koota. On tekemistä lapselle pitkäksi aikaa. Palepelimatto maksaa 5e.
Myyn lelut setteinä, en yksitellen. Sama kirjoissa.
Jos joku haluaa ostaa kaikki kerralla, laitan myös könttäsumman.
Missään leluissa ei oo pattereita nyt, joten ne pitää itse hommata.
Voidaan toki laittaa kokeilupatterit mukaan.
Kun ei voi liittää kun yhden kuvan, muut voi pyytää lähettämään s-postiin
Hinta: 50
Yhteystiedot: niti89@welho.com
0405943128
O: Iso kasa leluja ja muutama kirja
myyntitykki2
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164