Onko hyvä hankinta? Vai löytyykö jokin vastaava mitä suosittelette ok-talon ikkunoiden pesuun, joka olisi nopeampi ja yhtä hyvä, kuin perinteinen ikkunoiden pesu?
Kärcher-ikkunanpesin
8
4478
Vastaukset
- Näin se on
On kyllä aika kätevä laite. Kaikkia omakotitalon ikkunoita ei kuitenkaan saa pestyä yhdellä latauksella.
- hoi-ta-ja
Minulla on sellainen ja on ihan näppärä. Pesun teen ihan perinteisesti rätillä, mutta käytän sitä lastaa veden poistoon ikkunasta. Kätevää ja nopeaa eikä jätä raitoja.
Se pesuun tarkoitettu pikkulasta on hyvin epäkäytännöllinen ainakin minusta.
Iloisia pesupäiviä sinulle. - ikkunatpesty2012
Perinteinen ikkunoiden pesu on nopeampi, meillä käy ikkunan pesiä talon ikkunat kirkkaat alle 3,5 tuntia ja on kaksikerroksinen talo
- kärcer
Kärcherin koneessa on se kumilasta sahalaitainen, joten jää tuhat raitaa ikkunaan. Muuten hyvä peli, en vaan ymmärrä tuota sahalaitaa.
Pesuun tarkoitettu pikkulasta on mun mielestä kovin näppärä- Kokeile vaikka
Ei jää raitaa kun pidät sen oikeassa asennossa. Se ei saa olla samalla tavalla vinossa kun perinteinen ikkunalasta vaan enemmänkin suorassa, harjoittelemalla oppii.
- onnnetonta
kaikkia ikkunoita ei voi/sovi pestä pelkästään ylhäältä alas!
- skrämmy
Ladattu akku kestää noin 20 minuuttia, muuten ei valittamista, kun pari päivää sitten kävin pesemässä yhdestä talosta ikkunoita ja kuivurina oli K:n laite.
Viidennen ikkunan kohdalla hyytyi - emäntämeilleEITULETÄTÄ
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/07/ikkunanpesutavat-vertailussa-perinteinen-vesipesu-paras
yllättävän huono hankinta!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701