ONKO MUKA PELIN LAINAAMINEN KAMULLE LAITONTA????????????????????

VITTU MITÄ PASKAA

oon lainannu joitai pelejä mun bestikselle (xbox) ja ku puhuttiin välitunnil tästä porukas nii yks tyyppi rupes änkättää et pelien lainaaminen ois muka laitonta ja ilmottavasa poliisille!!! siis mitähän laitonta siinäkin muka on??? jos lataa pelin laittomasti netistä nii sen ehkä tajuun et laitonta mut jos mulla on ORGINAALI versio niin voin mä kai tehdä sillä mitä huvittaa!!!???????

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuhyypiövaan

On laitonta. Tiedot menevät xbox-liven kautta servereille vaikket maksaisikaan livestä. Tarkistavat jos liian usein peli vaihtaa xboxia ip-osoitteen perusteella. Lähtevät tutkimaan, jos jäät kiinni voit saada jopa satojen tuhansien eurojen sakot.
      Tällä pelin kehittäjät pyrkivät vain myymään enemmän pelejä.

Kannattaa varoa ettei poliisi ota yhteyttä. Suosittelen että käärit modeemin tai xboksin, ehkä molemmat alumiinifolioon. Pyydä äitiltä rullallinen.
      Tämä blokkaa enimmät radioaallot ja häiritsee xboksisi paikantamista.

Helpompaahan tämä pelien lainaaminen oli 90-luvulla kun pleikkarit ja muut eivät olleet vielä niin tiukasti nettiin yhdistettyjä. Täytyy kyllä todeta että oli ne moninpelitkin silloin hauskempia kun pelasi kaverin kanssa jaetulla ruudulla.

• pasiviheraho1

ei ole laitonta

• ,,,

ei ole laitonta, ainakaan millään tavalla että siitä jokin rangaistus tulisi. eka vastaaja on trolli, ja kaverisi on joko sellainen myös, tai sitten vitunmoinen idiootti ja tosikko jonka isä on poliisi.

Ja mitä laitonta siinä olisi, kun kaveri ei kuitenkaan pysty pelaamaan sitä peliä jälkeenpäin ilman levyä.

• yksijakaksi

Taitaa aloittajakin olla trolli. Jos ei, niin saat lainata pelejäsi ihan niin paljon kuin haluat.

• kaakenlaasta

Ei ole laitonta. Senkun lainailet mutta en lainailisi sellaisille jotka väittäisi noin typeriä.

• pelimieserimies

Ei ole laitonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe