Olen 20-vuotias mies ja tahtoisin saada hieman tietoa miten saisin vatsalihakset näkymään? Olen 175/84 mitoiltani ja vatsan seudulla on ylimääräistä. Joten, olkaa ystävällisiä ja auttakaa toveria pulassa. Ja entäs tuo alkoholi?Se kun pakkaa maistumaan myöskin.
vatsalihakset näkyviin?
2
123
Vastaukset
- vatsalihass
ensin ne ylimääräset pois (cardio training) sitten rupeet tekeen vattalihasliikeitä max 3x viikossa vaikka ma ke la
ja mitä alkoholin nauttimiseen: voit juoda mutta älä liikaa! ja varsinki cardio reenejen ajan kannattaa pitää pientä taukoa. muista myös palautus treenejen jälkeen - Painoa pois
Vatsalihaksia ei saa näkyviin pelkästään vatsalihaksia tekemällä. Sixpackin näkymiseen vaaditaan riittävän alhainen rasvaprosentti, eli sinun täytyisi päästä siitä ylimääräisestä rasvasta eroon. Tietysti hyväkuntoiset vatsalihakset näyttävät sitten paremmilta kun rasvat on poistettu, mutta suurin urakka on nimenomaan sen ylipainon pudottaminen. Siinä taas tärkeintä on ruokavalio.
Alkoholista: Se on käytännössä ihan turhia kaloreita ja paljon niitä. Jos on tapana ryypiskellä paljon esim. viikonloppuisin, niin kyllä siinä muutama tuhat kaloria saa aina ylimääräistä. Sen lisäksi rankempi ryyppääminen hidastaa palautumista, kuivattaa kehoa ja ihoa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337