Hoi, oriveteläiset urhot, jotka olitte Tuksun kanssa Levillä samassa kämpässä viime viikolla. Kertokaa kokemuksistanne.
Tuksun kanssa Levillä
6
400
Vastaukset
- oriveden ori
Kovasti vedimme tumppuun porukalla. Ei auta mennä koittaan näin pienellä kapulalla oikeata naista. Homostelemme mieluimmin ja poltellaan pilveä. Vilppulasta poijat käy hoitamassa meidän kylän tytöt.....
- sentraalikanttura
Sitähän minäkin että olette ori veteläisiä. Entäs ne Vilppulan Urhot, nekö heitti Tuksun kuutamolle?
- Tuksuwani
Tuksu tulossa nyt Ikaalisiin, pakko mennä paikalle
- Tuksu Kolmone
Puhutaax me nyt samasta Tuksusta? Molempia oon (valitettavasti kännissä) pannu mut silti..?
- Tux-tux-tux-tux
On paikallinen Tuksu ja valtakunnallinen Tuksu. Ja saattaapa vielä olla jopa Ameriikan Tuksukin.
- Koppalan mees
Itse asiassa kuultuna tunnen Oriilta 3 Tuksua ja ja sitten nää muut kuuluisemmat. En aina itsekään pysy perässä puhutaanko keskustan, Eräjärven vai Vehkalahden Tuksusta vai näistä kuuluisimmista!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239