pari viimeistä Firefox päivitystä on tuottanut saman ongelman. Kaikista linkeistä ei aukea omaa välilehteä vaan ne pitää hiiren oikealla klikata aukeamaan välilehteen. Jotkin linkit sitten toimivat ihan normisti (harvemmat). Ennen kun klikkasi linkkiosoitetta, aukesi joko automaattisesti uusi välilehti tai ikkuna. Nyt ei aukea kumpikaan. Samalla epäonnistuneen klikkauksen vuoksi? Firefox jää aina taustalle päälle. Eli sen saa sammutettua vasta ctrl alt del TaskManagerista. Kun Firefox jää päälle, se estää uudelleen firefoxin avaamisen sekä esim CCleanerin käytön. Asetuksia on tullut selattua, mutta hiukset harmaantuu... Vinkkejä??!!
Välilehdet
4
134
Vastaukset
- niin no
ongelmaa olisi helpompi yrittää ratkaista, jos olisi tiedossa pari esimerkkiä millä sivustoilla tuollaista tapahtuu.
- notKekkonen
No esimerkiksi Veikkauksen sivuilla kun yrittää pelata nettiarpoja. Painaa siellä että pelaa, mutta mitään ei tapahdu. Arpaa pääsee pelaamaan vasta kun klikkaa oikealla hiirennapilla pelaa kohdasta ja avaa arvan uuteen välilehteen. Ennen riitti kun klikkasi normisti pelaa kohdasta,niin arpa aukesi muistaakseni uuteen ikkunaan automatik.
- notKekkonen
ja sama toimii tai siis ei toimi esim. Iltalehden sivuilla. Nyt koitin klikata tota linkkiä ton äreän kissan sivuille. Eipä lähtenyt toimimaan, kissan näki vasta kun toimi yllä kuvatulla tavalla.
Firefox > Asetukset > Välilehdet -kohdassa on aukeamiseen liittyvät valinnat.
Jos asetusten muuttaminen ei auta, voi kokeilla Firefoxin nollaamista.
http://support.mozilla.org/fi/kb/firefoxin-nollaaminen-korjaa-helposti-monet-ongelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266