Alivuokralainen Keravalle

cuautli

Terve,

etsiskelen itselleni sopivaa kämppäkaveria 56 neliön kaksioon noin 20 minuutin kävelymatkan päähän Keravan asemalta. Asunnostani vapautuu toinen huone toukokuun ensimmäinen päivä tämänhetkisen vuokralaisen muuttaessa muualle. Viereisestä rakennuksesta löytyy Siwa ja keskustan palvelut ovat kävelymatkan päässä. Käytössäsi olisi pienempi kämpän huoneista, itse asun "olohuoneessa". Molemmissa huoneissa on ovet joten pääsee omaan rauhaan pakoon tarvittaessa. Yhteisessä käytössä olisi keittiö ja vessa, sekä pieni verkkokellari. Taloyhtiössä on myös pyörävarasto ja saunavuoro on torstaisin.

Itse olen työssäkäyvä ja työni takia olen kolmen viikon jaksoissa poissa eli sinulla tulee olemaan omaa rauhaa kämpässä paljon. Tästä syystä en ota tähän ketä tahansa. Joten jos sinulla ei ole vakaita tuloja, juhlit rajusti ja tuhoat juuri remontoimaani asuntoa, jätä väliin. Olen asunut neljän kämppiksen kanssa ennen, ei ole uutta hommaa minulle. Vuokra n. 370, johon kuuluu vesi, nettiyhteys, saunavuoro ja autopaikka. Sähkölaskut maksetaan puoliksi, sen suuruudesta en osaa sanoa vielä.

Kuvia ja lisätietoja saa kyselemällä. Huoneistosta löytyy pyykinpesukone ja astianpesukone, joita saa vapaasti käyttää. Minulla ei ole eläimiä, enkä tupakoi, harvemmin edes juhlin. En ole kuitenkaan tiukkapipo ja minun kanssani on helppo tulla toimeen.

Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen josecmher@yahoo.com

0

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        99
        7750
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        107
        5577
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        275
        4831
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        49
        4753
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        73
        3513
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        50
        2798
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        58
        2487
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2438
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2392
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2264
      Aihe