vaelluseuraa naisesta

RistoR

Olen oululainen 36-vuotias mies. Minulla on hieman retkeilykokemusta, mutta mitään suurta vaellusreissua en ole vielä tehnyt. Etsin itselleni mielellään kokematonta tai hieman kokenutta naista vaelluskaveriksi.
Suunnitelmassani olisivat seuraavat kohteet: Karhunkierros, Pallas, Saana-Halti, Saariselkä, Kevo sekä Etelä-Suomen kansallispuistot. Mikäli tunnet kiinnostusta johonkin noista kohteista tai ylipäänsä olet kiinnostunut retkeilystä, meilaa minulle. Asuinpaikallasi ei ole väliä.

Sähköpostiosoitteeni on: vaeltajamies2@hotmail.com

11

3920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retkeilijämies

Turhaan yrität pyytää suomalaista naista retkelle. Olen saksalaisen kaverini kanssa huomannut, ettei suomalaisesta naisesta ole retkellelähtijäksi. Ei suomalainen nainen harrasta retkeilyä. Jos hän mukamas suunnitelisikin sellaista, homma kaatuu aina johonkin tekosyyhyn. Siten parempi sunkin on mennä retkelle yksinäsi tai miesporukassa. Naista et retkelle saa.

• Yksi retkeilijätär

Et varmaankaan ole etsinyt ihan oikeilta apajilta, kas kun retkeilystä, luonnosta yms. kiinnostuneisiin naisiin ei törmää kapakoissa tai muissa "normaaleissa" tapaamispaikoissa. Mistä meitä sitten löytää onkin jo hankalampi kysymys: kotoa, luonnosta, kirjastosta...Itse ihmettelen, mistä löytäisin perusarvoja kunnioittavan, luontoa kunnioittavan, lapsirakkaan miehen, kas kun tuntuu, ettei suomalaisista miehistä ole mihinkään muuhun kuin lenkinsyöntiin ja formuloiden jännäämiseen peppu homeessa sohvalta käsin.

Hymyillään kun törmäillään :o)

• tepa

Väärin! Olen juuri lähdössä vaeltamaan Lappiin ensi viikolla ja olen NAINEN. Tykkään myös kalastaa ja muutenkin retkeillä. Olemme viikon erämökissä keskellä ei-mitään, ilman mukavuuksia ja päivisin vaelletaan...Taidat puhua vain niistä hesalaisista hienohelmoista, joista ei ole mihinkään!

• eunukki

Pyydäpä niitä saksalaisia naisia vaellukselle, sieltä ei yksikään ämmä kykene liikkeelle kun jo aih ja voih reppu painaa, iik itikka tuli kädelle! eih missä lähin hütte on nälkä! Viel Erfolg vaan!!

• misu

on totta että jotkin mukavuuksiin tottuneet naiset eivät lähde heräilemään kolkkoihin aamuihin. Ovatpa kuitenkin tietoisia omasta mukavuudenhalustaan, toisin kuin eräs mies joka kerskui sissikokemuksistaan intissä ennen reissua. Reissun aikana selviää kaverin valittamisen jälkeen että erätaidot on hieman ruosteessa koska mistään sissistä ei ollutkaan kyse vaan hän oli kirjuri ja b- mies.
        Oli hieman erilaiset treffit kun kannoin kaverin rinkan takaisin lähtöpaikkaan, onneksi äijää itseä ei tarvinnut kantaa...
        Ollessani itse valtion puolesta retkeilemässä, naiset tuppasivat olemaan hiljaa ja miehet valittivat.
        Onhan retkeilystä nauttivia naisia harvassa, mutta kyllä meitä baareistakin löytää.

• Keine ahnung
        eunukki kirjoitti:

Pyydäpä niitä saksalaisia naisia vaellukselle, sieltä ei yksikään ämmä kykene liikkeelle kun jo aih ja voih reppu painaa, iik itikka tuli kädelle! eih missä lähin hütte on nälkä! Viel Erfolg vaan!!

nainen olisi lähtenyt kanssani vallukselle, mutta en suostunut ottamaan hänen koiraansa telttaani.

• Nainen 32v

Vääriä naisia olet kokeillut! Minä harrastan retkeilyä ja vaelluksia, pitkiäkin, ja olen terve nuorehko nainen. Mutta siitä en pidä, että kun lähtee miehen matkaan, niin heti yleensä ensimmäisenä lepoyönä ollaan tunkemassa viereen ja heti suoraan vaan panemaan. Viimeinenkin kavaljeeri yritti väkisin. Olisinhan antanut ajan kanssa muutenkin, mutta tuo väkivallan uhka käänsi kelkkani. Ja tämä ihmetteli, että miksi tulit sitten mukaan, ja ota edes suihin...

• Puuma

No minusta ainakin on vaikea saada seuraa, sillä vaellan mieluiten yksin. Kajakilla, soutuveneellä, kävellen. Toissavuonna kuusi viikkoa yksin Kreetalla, puolet öistä nukuin ulkona taivasalla (sateella teltassa). Olen 46-vuotias nainen ja käyn myös tanssimassa ja kaljalla silloin tällöin. Olen erittäin mukavuudenhaluinen - sehän onkin ihanaa kun saa olonsa mukavaksi hankalissakin olosuhteissa. No, joskus sitä on tietysti eksyksissä, nälkäinen, janoinen, kylmissään ja väsynyt - mutta silloinhan vasta oikein tuntee olevansa elossa ja turhat haihattelut jää mielestä pois kun keskittyy olennaiseen.

• hesasta

Olen hesalainen nainen ja olin viime viikon vaeltamassa yksin Suomessa.
      Ei siellä maastossa näkynyt miehiä eikä naisia!
      Ja minäkin kyllä käyn ihan tavallisissa paikoissa kuten kapakoissa ja laivoilla. Vaikka yksin liikuinkin, niin en ole kuitenkaan mikään erakko!
      Niin että ei kannata nyt yleistää näitä asioita.

• korjaaja

Vastasit väärälle henkilölle. Ei se ensimmäinen kirjoittaja sellaista ole väittänytkään!

• Eräwallu

No joka tapauksessa olet oikeassa siinä että jopa Helsingistä saattaa löytyä "Naisihminen" ja vieläpä ns.alkuperäinen joka pitää luonnosta ja myös siellä liikkumisesta.

Mielestäni tuolla jossain näkyi väite että Suomalaisesta Naisesta ei eräseuraa saa,tuohon uskallan kyllä laittaa melko kovan vastalauseen joka sitäpaitsi on totta ja todistettu.

E-Wallu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe