Kertokaapas ny mulle joku hyvä kirja missä kerrotaan jotain ihanaa tarinaa ulkomaanromansseista (turkki,kreikka,espanja yms..) :) oon yhen kirjan joskus lukenu missä suomalainen tyttö lähti ulkomaille ja rakkaus leimusi,mutta ei oo tullu vastaan...
Romanssia ulkomailla....
6
212
Vastaukset
- romanttinen Regina
Vera Vala: Kuolema sypressin varjossa.
Seon iiihana!! Ja kertoo italiasta.
Paras kirja mitä koskaan olen lukenut!!!!- kiutdhjfd
Italiasta kertoo, mutta ei siinä mitään varsinaista romanssia ole, se on dekkari.
- romanttinen Regina
kiutdhjfd kirjoitti:
Italiasta kertoo, mutta ei siinä mitään varsinaista romanssia ole, se on dekkari.
Kyllä se minusta oli niin romanttinen!!!!!!
Siinä italia tulvii ihan iholle!!!!!!!!!!!!!
- rromantiikkaa
Maria Rocher: Enchante, hauska rakastua sijoittuu Pariisiin.
Lisäksi Kira Poutanen: Rakkautta au lait, Rakkautta al dente, Rakkautta on th rocks
Nämä ovat kertovat kaikki ulkomailla tapahtuvista romansseista. - Suzy_55
Reeta Paakkinen: Kotona Istanbulissa. Otava 2013.
Paitsi että se ei kerro ensisijaisesti vaan rakkaudesta vaan paljosta muustakin Turkkiin ja Kreikkaan ja Kyprokseen liittyvästä.
Mieletön lukukokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728