Kertokaapas ny mulle joku hyvä kirja missä kerrotaan jotain ihanaa tarinaa ulkomaanromansseista (turkki,kreikka,espanja yms..) :) oon yhen kirjan joskus lukenu missä suomalainen tyttö lähti ulkomaille ja rakkaus leimusi,mutta ei oo tullu vastaan...
Romanssia ulkomailla....
6
222
Vastaukset
- romanttinen Regina
Vera Vala: Kuolema sypressin varjossa.
Seon iiihana!! Ja kertoo italiasta.
Paras kirja mitä koskaan olen lukenut!!!!- kiutdhjfd
Italiasta kertoo, mutta ei siinä mitään varsinaista romanssia ole, se on dekkari.
- romanttinen Regina
kiutdhjfd kirjoitti:
Italiasta kertoo, mutta ei siinä mitään varsinaista romanssia ole, se on dekkari.
Kyllä se minusta oli niin romanttinen!!!!!!
Siinä italia tulvii ihan iholle!!!!!!!!!!!!!
- rromantiikkaa
Maria Rocher: Enchante, hauska rakastua sijoittuu Pariisiin.
Lisäksi Kira Poutanen: Rakkautta au lait, Rakkautta al dente, Rakkautta on th rocks
Nämä ovat kertovat kaikki ulkomailla tapahtuvista romansseista. - Suzy_55
Reeta Paakkinen: Kotona Istanbulissa. Otava 2013.
Paitsi että se ei kerro ensisijaisesti vaan rakkaudesta vaan paljosta muustakin Turkkiin ja Kreikkaan ja Kyprokseen liittyvästä.
Mieletön lukukokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337