Hei!
Etsin vastausta lähinnä seuraavaan: Haluaisin aloittaa joogan rentoutumismielessä, mutta myös lihasten vetreyttämistä ja vahvistamista varten. Ymmärtääkseni hathajooga on mainio tässä tapauksessa, astangajooga on jo erittäin liikunnallista. Olenko oikeassa?
Tähän ei ole pakko vastata, mutta olisi kiva tietää mielipiteitänne: Osaatteko suositella pääkaupunkiseudulla hyviä joogapaikkoja, jotka opettavat "oikeata" joogaa eivätkä mitään länsimaista joogaa? Mielellään ei kovin kalliisti.. (Olen opiskelija..)
Joogan aloittamisesta kiinnostunut
asdfgh12345
6
272
Vastaukset
- gdgffy6uu688fff
eikö kukaan osais suositella mitään? helsingin keskustassa esim.?
- Exastangi
Astangasali pasilassa vaikuttaa erinomaiselta salilta, jos astanga kiinnostaa.
http://www.astangasali.fi/ - kalikka4
shantissa runeberginkadulla paljon erilaisia tunteja ja opettajia. Salilla mukava leppoinen henki.
- ketjun aloittaja
kiitoksia!
Onko kellään koemusta Joogastudio Lakshmista Pääskylänrinne 3:messa.? Kiinnostais kovasti, koska olis kätevästi minun muita harrastuksia/menopaikkoja lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327