HAMEENKYROLLA TUNTUU MENEVAN ERELLEEN HYVIN SILLA VALITUKSEN AIHEITA LOYTYY JOKAISELLE. Taalla paivantasaajan tuntumassakin loytyy valittamisen aiheita,mut jos ne tarpeeksi arsyttaa niin vaihretaan paikkaa tai maata.
YHI ENTINEN
4
231
Vastaukset
- pessimisti eipety
Hyvin menee, mutta menköön. Valittaminen kuulunee ihmisluontoon enemmän ja vähemmän...
- Siamilainen kaksonen
Kova on jätkällä koti-ikävä, kun täytyy asiasta kuin asiasta jatkuvasti valittaa. Tule pois sieltä helvetin esikartanon pätsistä (37 - 38 astetta joka päivä). Vai onko rahat jo iloittu ja juotu, eikä konsulinkyytikään onnistu.
Olen itse kesällä tulossa Bangkokiin, kun sattuneesta syystä on siellä ilmainen asunto ja ylläpito ja ilmainen autokuljetus ympäri maata viikonloppuisin omalla autonkuljettajalla. Toivottavasti nähdään tai sitten ei.JOO kotiikava on ihan helvetillinen. Kuumakin on taalla se on tosi ja rahatkin on iloittu ja se ei yhtaan karuta . Nyt vain karuttaa etta tuli vuokrattua 40raita maata lahelta Koratia ja kuka perkule sia viihtyy paitsi toi vaimokkeen aiti . Ilmeisesti ei nahra silla yritan tulla suomeen kesakuun alussa,saa sit sita tapolan mustaa makkaraa ja paasee lialahteen soppaileen.
Nyt kun kiertelet ilmaisella kyyrilla ristiin rastiin thaimaata niin samallahan voit ottaa oaa meiran lastenkoti hankkeeseen. Rakennamme talkoilla ja tyoskentelemme jokainen parhaamme mukaan saaraksemme muutamalle kymmenelle alle kymmenvuotiaalle lapselle inhimilliset olot ja jokapaivaisen riisin. Kiitos jo etukateen.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738