Minä olen löytänyt koulun ruokalan kautta Quarnin ja haluaisin ostaa sitä itsekin.
Olen yrittänyt etsiä sitä eri kaupoista Helsingissä- löytämättä.
Yhdessä isossa City marketissa oli Quarn purilaispihvejä. Itse olisin kiinnostunut rouheesta ja paloista.
Kertokaa jos tiedätte keskusta/Kamppi/Hakaniemi/Kallio sektorilla jonkun kaupan josta näitä tuotteita saa!!
Mistä Quarn:ia Helsingissä
3
225
Vastaukset
- Sedä
K-kaupoissahan noita pitäisi olla, en oo sen tarkemmin keskustassa katsellut.
- veggsa
Tarkalleen ottaen quorn ei ole vegaanista, siinä on käytetty kananmunaa.
Rouheen ainesosat:
Mykoproteiini (Sieniproteiini) 94 %, hydratoitu kananmunanvalkuainen (lattiakanojen munista), kiinteyttämisaineet: kalsiumkloridi, kalsiumasetaatti; paahdettu ohramallasuute, luonnollinen karamellisoitu sokeri.
Palojen ainesosat:
Mykoproteiini (Sieniproteiini) 92 %, hydratoitu kananmunanvalkuainen (lattiakanojen munista), aroma, kiinteyttämisaineet: kalsiumkloridi, kalsiumasetaatti. - 1+5
S-marketeista ainakin saa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813