Vaatimuksena paikalle olisi että sen tulisi hyväksyä SEPA-tilisiirrot S-pankista (minimaalisin palvelumaksuin tietty) tai skrill.com:n siirrot.
Eli kertokaas mitä kautta itse ostelette ja myytte. Mikä käyttämässänne palvelussa on hyvää.
Mulla on tämmöiset sälät alla:
Kone Windows Vista Firefox
MultiBit -lompakko
Verkkopankkisopimus S-pankin kanssa
Skrill -tili
Miten kannattaisi toimi että saisin minimoiduksi treidauksen palvelumaksut ym. lisäkulut? Liikkeellä olen lähinnä harrastus/sijoitusmielellä tutustumassa bitcoinien ihmeisiin.
Mikä paras BITCOIN trading portaali?
4
686
Vastaukset
- jotain apua
MTGOX ja Bitstamp
MTGOX vaatii tarkemmat dokumentit varmennukseen ja niillä on siihen pitkä jono.
Bitstamp, sepa siirrot toimivat ja treidaus palkkiot ylimmillään 0.5%
Bittiraha, ainoa huono puoli on siirtojen viive, koska tekevät kaupat vain kaksi kertaa
päivässä joten oston ja myynnin välisenä aikana kurssi voi heilahdella paljon.
mutta erittäin luotettava ja suomalainen - BTCexpert
https://localbitcoins.com/?ch=8v8 Tuolta kannattanee aloittaa bitcoinien käyttö. Suomalainen, hyvä ja voit vaihtaa helposti suomalaisten kanssa. Käykää kaikki tsekkaamassa!!
- jussinasi
Jos haluat rahasi Bitstampista HETI, ota yhteyttä. Joku ei saa varmistus e-mailia tai sitten tunnistus on hankalaa tai ei onnistu/halua tunnistautua. Lähetä sähköpostia ja osoite johon haluat rahat (BTC-osoite, tms) jussinasi@hushmail.com
- CK69
Olisi helvetin kiva kun ei tulisi postia joka päivä.
Bitcoin trader👿
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279