Olen juuri täyttänyt 17, pelannut futista noin 7 vuotta. Viimeiset 2 vuotta olen satunnaisesti lopettanut jalkapallon ja aloittanut sen pelaamisen uudelleen, itse treenaamisessa ei ole mitään vikaa , mutta peli tilanteissa kun saan pallon jalkaani minulle iskee epävarmuus., olen hyvässä kunnossa, lenkkeilen, juoksen helposti 3300 cooperissa, pelaan paljon jalkapalloa vapaa-ajallani, ja haluaisin menestyä urheilussa. Mutta silti vaikka minulla olisi kaikki eväät menestyä, niin ongelmat ovat enemmän psyykkisiä kuin fyysisiä ja minulla on hirveitä paineita peleissä ja treeneissäkin välillä. Nyt olen miettinyt taas jalkapallon uudelleen aloittamista mutta tälläkertaa haluaisin olla varma että pysyisin harrastuksen parissa pitempään, tarvitsisin neuvoja tässä suhteessa kuinka minun kannattaisi kehittää motivaatiota?
mitä tehdä?
fitaro
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096