Sairilan Koulukoti

mirkku5959

Etsin myös vanhoja tuttuja jotka olivat -73/-74 Sairilan koulukodissa. Olisi kiva kuulla kuulumisia.

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö Sairilasta

Hei!
      Minä olin Sairilassa 1970-1972 ja kaipailen kovasti varsinkin Rovaniemeläistä Leenaa, jonka kanssa oltiin kämppiksiä. Baaba ja Kati Helsinki-Porvoo alueelta olivat myös yhtäaikaa. Olen monesti aikonut ottaa selvää, voisinko vierailla Sairilassa, en vain ole saanut aikaiseksi. Lahden Mallu oli siellä myös ja Irre ja Mella, kotipaikat Helsinki ja Oulu. Tunnistaako kukaan?

"Kuopion Mallu"

• Anonyymi

Moikka Mallu, minä tunnistin heti sinut. Oli mukava kuulla sinusta. Kati

• mie vittu 5

itte olin 89 ja arvelutti tuo 2 solus oleminen, itte ei päässy pois ja " pieni mies kierti 2 kertaa yöstä joka ikkunalla taskulampun kaa o.O jos olis plo sytynny nii ei ois turvalasien takiaulos päässy :P

• se mikä murtautu kar

Ja kylmää touhua oli muutenkii verrattuna aikasempii laitoksii... nimen omaan kilteille tytöille tarkotettu ja ovet meni kiinni ain 10 aikaa eikä päässy sen jälkee ulos... ja aikuisiahan ei ikinä näkyny.. pahin rangaisus laitos mitä on...

• helppo elämä

jep

• helppo elämä

hoi sairilan tytöt,,85 vuonna,tai jotain....pengoin tosi vanhoja kamojani löysin nootteja vanhoilta ajoilta..... oli kataa,sari, niina, jaana, itse olen kati.en tiä iten yhteyxiin pääsis .fb?

• Mimmerö

Minä kaipailen tuttuja ajalta v. 75 - 76 sairilasta olisi myös tosi kiva kuulla mitä nykyään kuuluu oli silloin Vieno, Tiia, Eija,Patricia ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe