Olen 33-vuotias opettaja ja urheilija (mies). Olin avoliitossa 5 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Erosta on nyt 2 vuotta. Kaksi vuotta ollut nyt selibaatissa (sen lievemmän määritelmän mukaan, että käytän omaa käpälää).
Varmaan aika yleinen tarina.
Moni urheileva kaverini, noin 30 - 35 -vuotias mies on vielä koskematon, vaikka takana ei ole mitään uskonnollista vakaumista. Jostain olen lukenutkin, että moni nuori aloittaa seksin harrastamisen tosi nuorena, mutta yhä useampi suomalainen elää selibaatissa pitkiä aikoja tai koko ikänsä.
Mun stoory!
3
430
Vastaukset
- tuuli
Minulla sama juttu! Eron jälkeen olen ollut selibaatissa, omasta valinnastani koska seksisuhteet eivät kiinnosta, ja sopivaa miestä ei ole tullut vastaan. Käpälät ne on täälläkin käytössä. Ainoa vaan että se himo kasvaa mitä aktiivisempi on itsekseen.
Eikö kavereillasi ole ollut edes seurustelusuhteita, vai odottavatko he avioliittoon asti? - Enpä tahdo
Pelotella, mutta oon ollu lähes 16-vuotta ilman eron jälkeen. Pari lyhytaikaista pikkusäätöä tosin jossain välissä. Yh-iskänä ei pahemmin seuraa saa.
- tällä tiellä
Mä nukun vatekomerossa ja vaimo makkarissa. kohta 2,5 vuotta. Mut mä oon oikeestaan helpottunut, ei enää sitä surkeeta seksiä jossa vain minä olin antajana. kyllä käpälä huonon seksin voittaa.
Mut lämpö ja henkinen tuki, se kelpaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244