Halusin ostaa ja oikeasti nyt testata maksullista malwarebyte scanneri ohjelmaa, koska ilmaisversio on antanut vain myönteistä.
Minä tänään sain rekisteröityä sovelluksen ja suojaus meni heti päälle.
Nyt minä haluankin kysyä niiltä jotka asiasta paremmin tietää, eli kun vierailen jollain verkkosivuilla (esimerkiksi veikkaus.fi) saattaa joskus tulla alhaalle ilmoitus että IP tämä ja tämä on estetty, eli se suojaus siis varmaan toimii kuin pitääkin?
Mutta mitä haitallista hyökkäystä tuolta muka tulisi, perin kummallista? Ovatko nämä ip:n estohyökkäykset siis ihan oikeita hyökkäyksiä , vai estääkö ohjelma vain jotain mitä ei ole tarpeellista sallia mutta se ei ole niin vaarallista?
Anteeksi tyhmyyteni tässä asiassa.
rekisteröin eilen malwarebytesin
muotimerkki
1
91
Vastaukset
Jos ilmoitukset tulee vain selaimen ollessa auki, niin mahdollinen laukaisija on mainos banneri.
"If the alerts only appear when you are surfing with a browser open then the possible trigger is a banner ad."
http://helpdesk.malwarebytes.org/entries/23482998-What-does-it-mean-when-I-get-an-IP-alert-about-blocking-a-malicious-site-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235