Kumpi iPad wi-fi vai sim kortillinen ??????

Auttaisitko vähän

Kumpi käytännössä on parempi ratkaisu?

IPad wifi ( joka mulla on ollut) vai se mihin saa sim kortin ja voi tarvittaessa käyttää missä vaan?

Olen hankkimassa uutta ja kysyn nyt vielä, onko teillä ollut tarvetta sim kortille vai riittääkö wifi ( mulle on) .

Jos käytän esim Iphonea tukiasemana niin eiks wifi oo ihan riittävä.

Vai onko jäänyt jotain huomaamatta??????

Kiitos kiitos kiitos jos joku valaisee asiaa!!!!

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

Minulla on SIM-kortillinen versio, ei tosin iPadista mutta kuitenkin. Itse koen, että puhelimen netin jakaminen ei ole niin kätevää kuin että mobiilinetti olisi tabletissa sisäänrakennettuna.

Perustelut; kun jakaa puhelimen nettiä, vaikka siihen tablettiin, se nielasee melkoisesti virtaa siitä puhelimesta. Ja, se on vähän aina säätämistä se yhteyden jako sinne tabletille (laittaa erikseen päälle/pois, muodostaa uudelleen jos jotain ongelmia tulee, jne). Ja sitten jos tulee puhelu nettiyhteys voi katketa tabletista siksi aikaa, ja riippuen tilanteesta se voi haitata jotain mitä olitkaan tabletilla tekemässä.

Lisäksi kannattaa muistaa, että jos hankit iPadin jossa on sisäinen mobiilinetti (3G tai 4G), siinä on silloin myös sisäinen GPS jota voit hyödyntää paikannuspalveluissa. Vaikka kävellessä oudossa kaupungissa, voit seurata kartalla että missä olet ja se vaikka neuvoo että mitä pitkin kulkemalla pääset minnekin :)

Ja vielä viimeisenä, jos hankit pelkän Wifin omaavan iPadin, nettiin et sitten kans pääse kuin jakamalla puhelimen netin, tai alueella olevan Wifi-verkon kautta. Onneksi niitä verkkoja löytyy sieltä täältä, mutta ei niitä kyllä liikaa edelleenkään ole.

Nämä olivat vain puhtaasti omia mielipiteitä, joku muu voi tykätä ja pärjätä pelkällä Wifin omaavalla laitteella :)

Tero@SoneraPartio

• Sierra Wireless

Nettin pääsee kyllä vaikka mokkulalla ilman säätämisiä, wlan mokkulalla.

• Mainos hemmo

Varmasti soneran edustaja suosittelee lisäliittymää. Ja mikäs siinä jos on varaa maksaa turhasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe