Hei ! Onko kellään kokemuksia Dukan-dieetistä ? Kuulin tuttavan tuttavan pudottaneen 12 kiloa reilussa 2 kuukaudessa tällä proteiinidieetillä .
Onko nälkä ? Jääkö iho roikkumaan ?
DUKAN - dieetti ?!?!
3
598
Vastaukset
- dukanisti
Itse onnistuin laihduttamaan 46 kiloa 10 kk:ssa. Näläntunne väheni muutaman päivän jälkeen. 12 tuntia saattoi mennä syömättä kun ei ollut nälkä. Helppo noudattaa ja ainoana huonona puolena oli ummetus.
- cuba libre
Dieetti kuin dieetti -- mitä nopeammin painoa pudottaa, sitä helpommin alkuun jää iho roikkumaan kun se ei pysy menossa mukana. Pidemmällä aikavälillä ei välttämättä merkitystä. Joko se roikkuu tai sitten ei. Ottaa oman aikansa kiristyäkseen, eikä se välttämättä kiristy kokonaan, vaan voi jäädä roikkonahka.
Mutta suosittelisin dieettipelleilyjen sijaan katsomaan ruokavaliota, mitä voi koko elämänsä ajan noudattaa. Oli sitten vaikka hömpötikömpöti dieetti kyseessä tai mikätahansa muu xx-super-slim xtragavanza hessuhopo hömpeli kyseessä niin oleellisimpia asioita ovat:
- Riittävät kasvikset ruokavaliossa
- Ruokailurytmi kunnossa, ainakin kolme kunnon ateriaa / pvä- eahsrjyjrhtdesd
Cuba Libre, et ole tainnut lukea Dukanin dieetistä? Sen viimeinen vaihe on "ylläpito" joka täytyisi pysyä mukana koko elämän ajan. Eli tätä dieettiä ei päätetä tavoitepainoon päästyään, vaan sillä linjalla jatketaan painon pysymisen saavuttamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294