Meille on suositeltu lapsen vaikean migreenin (päänsärkypäiviä 5x/viikko) hakeutumista Turkuun yksityiselle päänsärkykeskukseen hoitoon. Olemme jo varanneet ajan, vaikka matkaan sinne ja takaisin meneekin koko päivä.
Onko teillä kokemuksia?
Kokemuksia Turun päänsärkyklinikalta?
3
357
Vastaukset
- apua on tarjolla
On päänsärkyyn perehtyneitä lääkäreitä.
Mutta monesti se 1 kerta ei riitä eli kalliiksi tulee.
Eikö teillä ole lähempänä neurologia, joka olis perehtynyt päänsärkyyn?
http://www.tohtori.fi/?page=6365729&id=4453843- Lapsen tuskat
Kiitos viestistä.
Emme ainakaan ole löytäneet/kuulleet, että lähempänä olisi. Paikallinen neurologi (keskussairaalan) ei ole osannut auttaa mitenkään. Ilman muuta tiedämme, ettei yksi käyntikerta riiyä; lapsen päänsäryt ovat kuitenkin niin pahoja ja estämässä nyt peruskoulun loppuun saattamista, että rahakysymys tämä ei meille enää ole.
Onko kellään kokemuksia Turusta? - knbetrgfh
Lapsen tuskat kirjoitti:
Kiitos viestistä.
Emme ainakaan ole löytäneet/kuulleet, että lähempänä olisi. Paikallinen neurologi (keskussairaalan) ei ole osannut auttaa mitenkään. Ilman muuta tiedämme, ettei yksi käyntikerta riiyä; lapsen päänsäryt ovat kuitenkin niin pahoja ja estämässä nyt peruskoulun loppuun saattamista, että rahakysymys tämä ei meille enää ole.
Onko kellään kokemuksia Turusta?Minä olen käynyt Turussa Etelä-Suomesta käsin. Junalla kuljin ja kävin nelisen kertaa. Palvelu oli tavattoman ystävllistä ja paneutuvaa, mutta migreenini on niin vaikea ,etten saanut siihen sielläkään helpotusta. Tsemiä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337