Kumpi tärkeämpää? Itselläni on ehkä hieman persoonallisen näköinen penis. Lepokoossa se ei ole kummoinen. Erektiossa sen on keskipituinen, mutta paksu. Paksuus saa sen näyttämään aika lyhyeltä, vaikkei se ihan lyhyt olekaan.
Pippeli - ulkonäkö vai käyttömukavuus?
15
902
Vastaukset
- pigmentti
minun miehellä on ihana vitiligo penis, persoonallisen näköinen, tunnistan hyvin omani, paksuhko, mutta aika pieni terska; ehdottomasti tärkeämpää kuitenkin käyttömukavuus;)
- Raija rupareikä
Mun miehellä taas on pitkä n 20cm, mutta ohut n 3-4cm sivuväärä vasemmalle, kun mies oikeakätinen.
Kiva pillussa. Aivan helvetin kiva pepussa.
Aina mahtuu ja ihanalta tuntuu.
- fgfxgf
Minulla on ihan samanlainen penis. Eli levossa ruttuinen ja pieni, erektiossa sitten ihan normaali pituus, noin 16 senttiä, mutta sen verran paksu että näyttää sen vuoksi lyhyeltä (ja kortsujen hankkiminen yhtä tuskaa kun pitää tilata netistä että saa sopivia. Kauppiaille viestiä että tilatkaa nyt hemmetissä myös meille paksuille sopivia kortsuja!!!)
Tuohon pakettiin kun lisätään vielä karvoitusta, niin se näyttää oikeasti lyhyemmältä kuin onkaan.
En ole ottanut ressiä kullin ulkonäköasiasta vaikka viimeaikoina olen ajatellut että alan itsekin ajelemaan kun aika moni äijäkavereista näyttää alkaneen ajelevan kullinsa paljaaksi karvoista. Vaimo ei ole kalun ulkonäöstä puhunut mitään ja hyvin näyttää hänelle kelpaavan.- Sinkkumies-X
Mulla on ihan saman pituinen. Kondomien kanssa minullakin on ollut aina ongelmia, Kung Loose on minulle sopiva. Minulla ei ole ihan tasapaksu, joten tuokin kondomi on kompromissi, juuresta hoeman puristaa, mutta en kärjestä ihan sopiva. Un upea tunne kun kondomi menee päällä ilman hirveää taistelua. Ja olen peniksenimulkonäkäöni ihna tyytyväinen, pidempään en tarvitse. Nyt se näyttää semmoiselta möhkäleeltä, mutta hyvä ja toimiva kaikinpuolin.
- Sinkkumies-X
Sinkkumies-X kirjoitti:
Mulla on ihan saman pituinen. Kondomien kanssa minullakin on ollut aina ongelmia, Kung Loose on minulle sopiva. Minulla ei ole ihan tasapaksu, joten tuokin kondomi on kompromissi, juuresta hoeman puristaa, mutta en kärjestä ihan sopiva. Un upea tunne kun kondomi menee päällä ilman hirveää taistelua. Ja olen peniksenimulkonäkäöni ihna tyytyväinen, pidempään en tarvitse. Nyt se näyttää semmoiselta möhkäleeltä, mutta hyvä ja toimiva kaikinpuolin.
Yrittäkää saada selvää kirjoitusvirheistä huolimatta...
- Jossakin mättää nyt
Sinkkumies-X kirjoitti:
Te joilla on 16cm muna. Jos ln oikein mitattu, se in isohko.
Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista. Pitää vain munan hyvin kovana toimien penisrenkaan tapaan. Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi. Nahkaa liikaa, liian herkkä munatunto tjtn. - Sinkkumies-X
Jossakin mättää nyt kirjoitti:
Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista. Pitää vain munan hyvin kovana toimien penisrenkaan tapaan. Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi. Nahkaa liikaa, liian herkkä munatunto tjtn.Jos kondomi on liian kapea se ei oikeasti mene kunnolla päälle. Kovakin penis joustaa hieman, eikä sitä saa rullaamalla päälle, ainakaan ilman hirveää taistelua. Voi olla että kovan metalliputken päälle se menisi helpommin, vaikka se olisi yhtä paksu. Venyttämällä se menee tietysti, mutta se puristus tuntuu tosi ärsyttävältä.
Alemmalle kyselijälle, pituus 16cm ja paksuimmasta kohtaa eli juuresta 15,5cm. Mittasin sen joskus juuri kondomin etsintää silmällä pitäen. hieman se kapenee kärkeä kohden, en tiedä tarkempia mittoja. - Isompi on ja sopii kumit
Sinkkumies-X kirjoitti:
Jos kondomi on liian kapea se ei oikeasti mene kunnolla päälle. Kovakin penis joustaa hieman, eikä sitä saa rullaamalla päälle, ainakaan ilman hirveää taistelua. Voi olla että kovan metalliputken päälle se menisi helpommin, vaikka se olisi yhtä paksu. Venyttämällä se menee tietysti, mutta se puristus tuntuu tosi ärsyttävältä.
Alemmalle kyselijälle, pituus 16cm ja paksuimmasta kohtaa eli juuresta 15,5cm. Mittasin sen joskus juuri kondomin etsintää silmällä pitäen. hieman se kapenee kärkeä kohden, en tiedä tarkempia mittoja.Sulla on vaan mulkkunahka liian paksu ja sitä on liikaa.
- gfxgfxg
Jossakin mättää nyt kirjoitti:
Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista. Pitää vain munan hyvin kovana toimien penisrenkaan tapaan. Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi. Nahkaa liikaa, liian herkkä munatunto tjtn."Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista"
"Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi."
Kortsun saa varmasti venytettyä vaikka telamiinan päälle kun sen ensin rullaa auki ja laittaa sitten. Harmi vain että kortsu pitäisi RULLATA siihen kyrvän päälle ja se perkeleen kumilenkki, jossa on ensin paksuhko kumilenkki ja sen ympärille vielä rullattu koko kortsu, ei enää venykään niin paljon kuin auki levitettynä.
Voit ihan itse kokeilla että saatko sitä kumilenkkiä venytettyä yhtä kevyesti kuin auki rullattua kortsua.
Jos tässä jollakin on vikaa ja asiat mättänyt, niin sinulla fysiikan opinnoissa.
- Mielikuvitusta
Mitkä on mitat elimessäsi?
- mittoja ja mukavuutta
Minulla on sekä isohko (17cm/14.5cm), että jopa kaunis molo. Käyttömukavuus on ihan ok luokkaa, eli mahtuu tarvittaviin reikiin. Ainoastaan peppua en ole päässyt kokeilemaan, kun naiseni ei halua/uskalla testata.
- Ydhklghhj
mittoja ja mukavuutta kirjoitti:
Minulla on sekä isohko (17cm/14.5cm), että jopa kaunis molo. Käyttömukavuus on ihan ok luokkaa, eli mahtuu tarvittaviin reikiin. Ainoastaan peppua en ole päässyt kokeilemaan, kun naiseni ei halua/uskalla testata.
Eiköhän sunkin mulkkus ole joku "isohko" 15/13 oikeasti.
- chgchg
Ydhklghhj kirjoitti:
Eiköhän sunkin mulkkus ole joku "isohko" 15/13 oikeasti.
Suksi vittuun trollailemasta.
- vanaha tuttu
chgchg kirjoitti:
Suksi vittuun trollailemasta.
Se on karussa tuolta onko koolla väliä palstalta, kun sitä pikkuisen siellä näpsitään kynsille. Kynnettömällekin voisi näpsäistä, mutta niin pieneen ei tahdo osua.
Tule kotiin, asus:-)
- Anonyymi
Mulla on Isot Munat ja tykkään panna naisia persseeseen. Joskus panohommissa kun mulokku kirnuaa perseessä alkaa kusettaa niin kusen naisen päälle joskus rökäsen paskan käteeni ja hieron naisen ympäriinsä paskalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717