Olen tässä yrittänyt kasvattaa kesäksi muutamia hyötykasveja. Ainoa onnistumiseni on tähän mennessä pikku-kurkku, jonka itämiseen ja kasvuun ei kauaa mennyt. Viherpeukalon vikaa löytyy, mutta ei tarpeeksi kuitenkaan :D Kirsikkatomaatit ei missään välissä itäneet ja nyt olen niiden vanhoihin "turvenappeihin" kylvänyt kesäkurpitsaa ja herneitä. Kesäkurpitsaakaan ei vielä näy, mutta ei tässä paljoa aikaa ole vielä mennytkään :)
Ongelmani/ihmetykseni aihe kuitenkin nyt on nuo herneet! Niitä kylvin 3 kpl eri nappeihin ja nyt kahdessa on näkynyt "elonmerkkejä". Turvenapeista siis puskee pinnalle vihertävää limaa! ELI menikö nyt kaikki pieleen? :D Toista tutkiskelin tikulla, eikä siellä mitään seassa näkynyt, mutt toisen olen jättänyt ruhaan jos se vaikka kuuluu asiaan... JOS tämä nyt on ei toivottua ja kaikki on pilalla, niin onko mitään vinkkiä miten saisin herneidenkin kasvatuksen onnistumaan? :)
Herneestä tuli limaa
Jeppet
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337