Oletteko törmänneet samaan? Eli kuvakirjastossa kuvia selatessa (nuolista tai hiiren rullalla) ko. ohjelma alkaa yhtäkkiä "jauhaa" jotain eli hiiriosoitin pyöriä sinisenä, jonka jälkeen ohjelma sulkeutuu itsestään kesken kaiken ja palauttaa koko homman aloitusnäkymään. Tämä saattaa tapahtua useita kertoja peräkkäin.
Missä mättää/mätää?
Kone on pari kuukautta vanha, ei nettiyhteydessä, Asus N56D
HELP! Ongelmia Windows 8:n kuvakirjaston kanssa
5
447
Vastaukset
En ole törmännyt samaan, mutta Valokuvat sovelluksen uudelleen asennus saattaisi korjata ongelman.
Eli klikkaa Valokuvat tiiltä hiiren oikealla, valitse "Poista asennus", klikkaa Kauppa auki, kirjoita "valokuvat", klikkaa se valituksi hakukentän alapuolelta ja sitten "Asenna".
Asentamiseen tarvii nettiyhteyden ja Microsoft-tilin.- Narvakalasammakko
Jos se ei ole netissä niin varmaan ohjelmia ei ole päivitetty ajan tasalle, eli voi olla joku bugi korjaamatta.
- pilvi kasi
Win-8 tarvii "nettiyhteyden" toimiakseen kunnolla, sillä kasihan on niitä "pilvi" käyttiksiä, siis päivitä ohjelmat ja ajurit !
- Jihuuuuuuuuuuuuuuu
Kiitos vastauksista. Hauskoja nämä tietokoneisiin liittyvät ongelmat. Kuten tässäkin tapauksessa eli uusi kone ei toimi kunnolla ellet "huolla" sitä välittömästi kannettuasi sen kotiin kaupasta. Jos jokin muu laite tai esim. auto olisi yhtä epäluotettava, niin siitä tulisi jo sanomista. En ole varmaan ainoa, joka kaipaa yksinkertaisempaa ja stressittömämpää eli tietokoneetonta elämää - ja siten pukamatonta peffaa. ;P
- W8 on huono
Älä välitä. Sen on vain Windowsiin kuuluva ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242