Jääkö faceen jälki kurkkimisesta?

Pörröpää4

Mieheni facebook oli jäänyt auki ja kävin kurkkaamassa hänen facebook viestejään. Näkyykö facebook viesteistä päivämäärä milloin viestikeskustelua on viimeksi luettu??

9

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinni jäit

Jos viestissä oli esim joku mitä miehesi ei ollut lukenut niin joo. Näkyy.

• Pörröpää4

Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...

• ei sit
        Pörröpää4 kirjoitti:

Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...

Sit ei tie mistään. Ei pitäs näkyy. Miksi kävit? Löytykö mitään?

• älä ole herkkäuskone

Meillä oli avioliitossa sopimus että toisen puhelimeen saa vastata jos itse on estynyt. Enkä senvuoksi osannut odottaa mitään erikoista kun miehen kännykkän tuli viesti jonka aukaisin kun hän olli wC:ssä. Napasustin viestin auki ja siellähän lukiettä "Olet hassu pupuliini, hyvää ystävänpäivää sinulle". En kerinnyt poistaan viestiä kun mies palasi joten hän näki käyntini koska viesti siirtyi luettuihin. Kun asia selvisi hänelle niin siitä seurasi kauhea riita. Riidan syy ei ollut että hän kärysi vaan se että olin koskenut kännykkäänsä Jouduin vannoon että en enää koskaan koske. Viestissä oli lähettäjän nimikin jonka mies väitti olevan jonkun hullun joka kuitenkin tällähetkellä on hänen vaimonsa.
      Uskoin/halusin uskoa hänen täysin tyhmiä juttujaan. Tutki ja usko minkä näet. luetut viestit voi poistaa FB:stäkin.

• Elämä on paskaa

No joo! Mulle kanssa yksi naimisissa oleva mies kirjoittelee facessa ja poistaa aina meidän viestit, ettei jää vaimolle nuuskittavaa. Että ihan sillä.... :D

• pikkuvaimo123

Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

Saat sen, tuu hakeen pois..

• elämä on....
        pikkuvaimo123 kirjoitti:

Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

Saat sen, tuu hakeen pois..

Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?

• mmmm:)
        elämä on.... kirjoitti:

Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?

Mä voin käydä ukkoni facebookissa ja spostissa milloin trykkään.Huomenna pitäs muutta sen luota pois.Uhkaa ja on aggressiivinen.Jääny kiinni sata kertaa nettilehmien panemisesta.Et silleen.Sitä saa mitä tilaa

• Artturin logiikka

Sekö sua eniten tässä huolettaa? Siinä tapauksessa asiat on aika huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe