Tietääkö joku kohtuuhintaista hotellia (2-4 tähteä) Ateenasta, jossa olisi internet-yhteys myös hotellihuoneissa, ei siis pelkästään yleisissä tiloissa?
Nyt joku viisastelija tietysti ihmettelee, aiommeko lukkiutua lomaviikoksi hotellihuoneeseen roikkumaan S24:ssa, mutta meistä on iltaisin mukavaa etsiä lisätietoa kiinnostavista kohteista.
Kiitos jo etukäteen vastaajille!
Wi-fi hotellihuoneessa?
5
236
Vastaukset
- Yiannis
Oltiin vuosi sitten toukokuussa Solomou hotellissa ja hyvin pelitti Wi-fi huoneessa.http://www.hotelsolomou.com/
- Elokuussa Ateenaan
Kiitos vinkistä!
- Ateenan kävijä
Elokuussa Ateenaan kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Kuin myös hotelli Athens Center Squaressa pelitti hyvin ilmaiseksi ja oli muuten siisti ja halpa hotelli, yst. henk.kunta ja hyvät aamusafkat. Suosittelen! Ps. Ikkunasta oli näkymä Akropolis kukkulalle.
- ounou178
etkö ole kuullut booking.com sta tai muista vastaavista. siellä kerrotaan hotellien tidot hyvinkin tarkkaan.
- Elokuussa Ateenaan
Olen kuullut ja lukenut. Meille kävi pari vuotta sitten Milanossa, että luvattu wi-fi "koko hotellissa" toimi vain osassa huoneita. Lisäksi olen lukenut arvosteluita monesta muustakin hotellissa, että luvattu nettiyhteys ei ole toiminut tai se on pätkinyt pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327