Joo elikkä oon jo pitkään ehtinyt itselleni Pullippia ,koska rakastan niiden valokuvaamista!:),löytyisikö ihan Suomesta vaiko ulkomailta,Mitä hinta luokkaa olisi?
Mistä Pullip suht halvalla?
7
183
Vastaukset
- sopuli4
Mollamaniasta kannattaa katsoa, Pullipeja voi löytyä sitä kautta edullisemmin kuin muualta netistä.
- Ei enää epätoivoinen
Kiitos Sopuli4:),uskon että löydän ehkä olen etsinyt hirveän monista paikoista mutta ,Mollamaniaa ei ole tullut vastaan:)
- Pullip höntsä
Pullip stylestä kanttii ainakii kaikki mun 4 pullippii on tilattu sieltä :D
- Pullipin unelma.
Mollamania.. (Suomalainen)
Plasticpop (Saksalainen)
Ainoot johon luotan.
Plasticpopista tilattiin Pullip Milk Latte.
Molliksesta taas: Akemi Homura.
Suosittelen vilkaisemaan edes :D - raxuli
Moi! Mie harrastan pullipeja ja saan kesällä Nanetten kummilta lahjaks. Mut mistä saisin Ninan halvalla?
Kiiz jo valmiiks. - Anika Homura
Kattele eBaysta..
- Anika Homura
Tuo miun Pullipin nimi on Anika Homura joka keksin omasta päästäni,ja vasta nyt huomasin että on olemassa Akemi Homura :D UUPS,en kyllä vaihda nimeä -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101