Kun osinkojen verotusta on "uudistettu" ponnekkaasti viime aikoina, niin onko siinä yhteydessä pidetty silmällä myös eläkerahoja. Kun eläkeyhtiöt kuten Varma ja Ilmarinen ovat sijoittaneet kertynyttä eläkevarallisuutta, jota lienee pitkälti yli 100 miljardia, niin eläkeläisille on siten pystytty maksamaan eläkkeitä tuon kerääntyneen varallisuuden tuotoilla, esim. koroilla ja osingoilla. Nyt valtio pyrkii osinkoverotuksen kiristämisen konstilla siirtämään valtion kassaan yhä enenevää osuutta siitä rahasta, mikä on ajateltu eläkkeitten maksuun eläkeläisille. Summat ovat suuria ja suuri on myös valtion havittelema osuus eli pienistä puroista kasaantuu massiivinen määrä lisärahaa valtion kassaan. Kovin omituista on myös se, että suuri osuus eläkevarallisuudesta on niitten palkanansaitsijoitten eläkekertymää, jonka palkanansaitsijaliikkeen yhden mahtipuolueen puheenjohtajana Urpilainen itse toimii. Onko ministeri Urpilaisella työväenliikeen antamaa valtakirjaa olla lohkaisemassa eläkerahoja valtion kassaan?
Rohmutaanko osinkoverotuksella eläkerahoja valtion kassaan?
1
<50
Vastaukset
- haluan herätä painaj
ei nykyajan moraalilla (=moraalittomuus) mitään valtakirjoja tarvita, mitään ei edes hävetä vaan ihan suoraan varastetaan, huijataan, petetään niin paljon kuin keretään ennenkuin jäädään kiinni mutta ei se kiinnijääminenkään mitään merkitse poliitikon kohdalla, samat konnat ovat ja pysyvät edelleen ministereinä ja hallituksessa vaikka mitä olisivat tehneet.
Suomessa rikolliset ovat kaapanneet vallan, luultavasti jo 90-luvun lamassa kun tällaiseksi suorastaan painajaismaiseksi on mennyt tämän maan toiminta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294