Kynsikoulutuksessa olleet, miksi ette kerro hyvistä paikoista!??

Casadeamore

Etsin tietoa kurssista missä opetetaan kynsien tekoa hyvin ja löydän vaan tuloksia/keskusteluja joissa parjataan yhtä ja kehutaan vieläkin harvempia MUTTA kehuttaessa ja ylistäessä jotain kouluttajaa ei kukaan mainitse kouluttajan nimeä!
Miksi?
siksikö ettei kukaan muu pääsisi nauttimaan saman kouluttajan hyvästä opetuksesta? Että jälleen se Suomalaisten peruskateus ilmenee näin, ettei kukaan vaan saisi mahdollisuuksia ja tulla jopa paremmaksi kuin itse on jjne.
Huoh.
Keljuttaa lukea kuinka joku on löytänyt aivan mahtavan kouluttajan, mahtavat ainekset ja ihan huippuhalpaan hintaan... eikä sanallakaan vihjettä mistä.

Olisiko se aivan mahdotonta jakaa tieto muiden kanssa? Jos olet hyvä hommassasi niin ei kenenkään duunia siihen kaiketi lakoo.
Suomalaiset on vaan ikävän noloja tässä asiassa ja sen huomaa erityisesti jos asuu ulkomailla ja tapaa siellä Suomalaisia. Ei todellakaan saa apua tai ns. Sisäpiirin tietoa yhtään mistään kun suorastaan vapistaan sen oman edun puolesta ja pelätään, että joku muu osaa pian paremmin.

Jos joku uskaltaa olla erilainen ja edelläkävijä tässä asiassa, kertonee minulle erinomaisesta ja edullisesta kynsikoulutuksesta. En kaipaa siis ketjua missä haukutaan yhtään ketään vaan kerrotaan positiivisia juttuja. Mahtaako onnistua?
Nostan hattua, kiitän ja kumaraan ensimmäiselle mahdolliselle vastaajalle, joka kertoo jonkun paikan missä palvelu pelasi, kuten moni toivoisi. :)))

3

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONSe hyvä!

Minä ooon ainakin olllut todella tyytyväinen omaani. Tänään taas menossa koulutukseen. en voi kuin suositella.
      Tässä linkki maahantuojan sivuille joista löytyy myös koulutustiedot http://www.odysseynail.fi/?id=1&path=1&lang=fi

• shit happens

Erinomainen ja edullinen harvoin kulkee käsikädessä missään asiassa. Kommentit täällä johtuvat paljolti siitä, ettei kalliiseen perusopetukseen ole oltu tyytyväisiä. Tyytymätön on siis hakenut jatko-oppinsa netistä tms. eikä suinkaan ostanut toista kallista kurssia, jotta olisi vertailukohde. Opetellut ominpäin ne. Oppinut tai ei, ja siltä pohjalta tehnyt hommasta työnsä, tai hakeutunut muuhun ammattiin.
      Katkeruus johtuu pitkälti siitä, että kynsikoulutus on melko kallista, eikä alalla ole minkäänlaista valvontaa, jonka myötä myös koulutus on aika villiä. Kuka tahansa voi alkaa kouluttajaksi, minäkin. Hienot nettisivut riittää. (tosin, ne ei takaa mitään)

• 4 3

Itse olen ihan valmis kehumaan niin open nimellä, kuin yrityksen nimellä. Sensijaan en pidä saamaani koulutusta kehumisen arvoisena, enkä myöskään pidä asiallisena alkaa "haukkua" sitä täällä, keskustelupalstalla.
      Koulutus oli kuitenkn sen verran arvokasta, etten ole fielä "raaskinut" uuttakaan koulutuspaikkaa ostaa, joten vertailu/kehumiskohteita ei ole :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1597
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1491
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1400
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1305
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1160
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      259
      998
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      981
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      945
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      927
    Aihe