2 urosta ja 2 narttua vielä vapaana.suloisia, reippaita ja ihmisrakkaita pikkuisia, todella hyväluontoisista vanhemmista. luovutetaan sosiaalistettuina, pikkulapsiperheen keskuudessa kasvaneena (myös kissaan tottuneena) laadukkaalla eläinkaupan penturuualla ruokittuna, alustavasti sisäsiistiksi opetettuna, 3x madotettuna ja eläinlääkärin tarkastamana ja kaikin puolin mahdollisimman hyvin hoidettuina. ei rekisteröityjä. vain hyvään, sitoutuneeseen loppuelämän kotiin. tavoitella voi milloin tahansa, kerromme lisää. pennut asustelevat alapitkällä, iisalmen ja kuopion puolivälissä pohjois-savossa.
Hinta: 500
Yhteystiedot: androidi@suomi24.fi 045-3404405
O: saksanpaimenkoiran pentuja.
outi harmaala
4
395
Vastaukset
- 13+3
Pennut muka hyväkuntoisia, hyvistä vanhemmista jne, mutta ei rekisteröity... Mitähän liene vanhemmissakin vikana jos ei edes ole uskallettu rekisteröidä pentujakaan, tuskin on vanhempiakaan...
- tepe
kaikki ei tunne tarvetta rekisteröidä? en tiedä aloittajan syytä mutta itse en ole moista tarvetta koskaan tuntenut.
- sisko18
Onko vielä pentuja koska olivat syntyneet
- Tarsu
Rekisteröinti ei onnistu jos on sekarotuisia pentuja. Tai jommalta kummalta koiran vanhemmalta puuttuu paperit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164