Nyt en kaipaa sellaisia kommentteja, että "miksi ostit tuollaisen", ja "eihän ZL mikään oikea custom ole..." Ensimmäisen kaltaiseen kommenttiin sanon, että vaikean selkäleikkauksen kokeneena ja pyörätuolista nousseena vain matala pyörä tuli kysymykseen, kun moottoripyöräilyä taas aloittelin. Toiseen taas sanon, ettenhän minä mikään oikea customistikaan ole. Käytän umpikypärää, ja keinokuituista ajoasua, joten nelipyttyinen konekin custommallisessa käy minulle vallan hyvin. Tärkeintä on ollut, että pääsin taas moottoripyörän sarviin.
Siis hankin tuollaisen päristimen viime kesänä, ja ajoinkin sillä pari tuhatta kilometriä. Pyörä osoittautui oikein mainioksi kulkupeliksi. Ongelma kuitenkin on ajoasennossa. Olen melko pitkä, ja polvet jäävät hyvinkin koukkuun, joka pitkällä matkalla on rasittavaa, ja vaikeuksia polkimienkin käytössä on. Ostin viime kesänä Biltemalta semmoisen jalkatappisarjan, jonka avulla jalkoja olisi voinut lepuuttaa oikaisemalla niitä suoremmaksi, mutta jouduin palauttamaan ko.sarjan, koska eivät sopineet Kawarin runkoputkiin. Katsellut olen myös ns. siirtosarjoja, joilla polkimia voisi siirtää. Esim. Stormilla semmoisia on, mutta vaikuttavat kovin kalliilta. Ja olisiko hyöty sitten kumminkaan tehdyn investoinnin arvoinen?
Niin että mitä nyt? Pyöräilykausi on alkamassa. Voin ajella pyörälläni tuollaisenakin, mutta jotain lisämukavuutta kaipaisin. Voisiko istuinta jotenkin muuttaa? Lisätappeja, siirtosarjoja vai mitä?
ZL600 vakavia kysymyksiä customisteille
2
106
Vastaukset
- mistä näitä sikiää
Et paljon mieti, kun ostoksia teet, lepuutusjalkatapitkin ostit kaupan riesaksi ensin tutkimatta niiden soveltuvuutta.
Osta siirtosarja, mutta eihän kukaan ulkopuolinen sen kannattavuutta voi kertoa sinulle.- Kawasjaattori
Juuri tuollaisia vastauksia en kaipaa. Ajattelisin, että nämä palstat on tarkoitettu asialliseen keskusteluun, eikä toisten mollaamiseen, jota kuitenkin valitettavan usein täällä näkee. Kun neuvoja kysyy, niin neuvoja toivoo saavansa, eikä ääliömäisiä kommentteja. Toki hyväntahtoista huumoriakin voi viljellä kohtuullisesti. Ei liene sinullekaan outoa, että olet ostanut jotain, mutta jälkikäteen havainnutkin, ettei tuote olekaan tarkoitukseesi sopiva? Tai jos et ole havainnut, niin et sitten ole kokenut elämässäsi mitään muutakaan, varsinkaan ikäviä asioita. Siis jos tuollaisia kommentteja tulee vielä, niin lopetanpa sitten omalta osaltani tämän keskustelun tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738