Lummet sulavat ja pian pääsee Janakkalan levarille metsäretkelle. Onko kukaan tulossa lähipäivinä nautiskelemaan "luonnosta" ja sen antamista mahdollisuuksista?
Minä ajattelin lähteä nyt viikonloppuna katsastamaan "luonnon ihmeitä" levarille. Puen rintaliivit, sukkanauhat, verkkosukat ja minihameen. Sopiva asu halukkaalle taakse tulijalle.
Tuleeko muita nauttimaan "luonnosta"
Janakkalan levari
17
880
Vastaukset
- liukas1
moi,minä päivänä ja moneltako ajattelit
- ryppy3
24,4 iltapäivällä olis imettävää
- Näkee lintuja ja hom
Nuuksionkansallistuisto on kiva paikka bongailla.
http://www.redtube.com/266392#t=368 - hanneletv
milloin
- Joskus silloin
Mulla on Hanele ollut sua ikävä
- hanneletrans
kuka olet? voidaan tavata
- Joskus silloin
Koska pääset ?
- hanneletv
vaikka tänään, mutta kuka olet ja olemmeko tavanneet siellä ennen? Mitä teemme tapaamisessa?
- joskus silloin
ollaan tavattu siellä ennenkin muutaman kerran ,olen se "herrasmies" joka kohtelee naista aina kunnioituksella.
kerro tarkemmin
- joskus silloin
Muistaakseni ajoit sinisellä Hondal merkkisellä autolla jossa jännä rekisteri:)
Olet oikeassa, se olen sitten minä. Olis kiva tavata sinut
- joskus silloin
Samoin ,koska olet liikkeellä?
nyt en ihan pian, olen mökillä
- joskus silloin
Ok saattaa olla että menen sinne tänään sillä eräs 21 v trans kundi on myös tulossa imeen kulleja .
- jokus sillloin
Aivan mahtavasti otti tuo "tytsy"suikkiin ,oltiin hieman pidemmällä metsässä mutta kyllä vaan runkkareita ilmestyi ympärille ,no saivatpahan hekin sitten kunnon suu hoidon minun jälkeen
kivaa, olisinpa oolut mukana, niin ehkä minäkin olisin saanut jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947