Lummet sulavat ja pian pääsee Janakkalan levarille metsäretkelle. Onko kukaan tulossa lähipäivinä nautiskelemaan "luonnosta" ja sen antamista mahdollisuuksista?
Minä ajattelin lähteä nyt viikonloppuna katsastamaan "luonnon ihmeitä" levarille. Puen rintaliivit, sukkanauhat, verkkosukat ja minihameen. Sopiva asu halukkaalle taakse tulijalle.
Tuleeko muita nauttimaan "luonnosta"
Janakkalan levari
17
887
Vastaukset
- liukas1
moi,minä päivänä ja moneltako ajattelit
- ryppy3
24,4 iltapäivällä olis imettävää
- Näkee lintuja ja hom
Nuuksionkansallistuisto on kiva paikka bongailla.
http://www.redtube.com/266392#t=368 - hanneletv
milloin
- Joskus silloin
Mulla on Hanele ollut sua ikävä
- hanneletrans
kuka olet? voidaan tavata
- Joskus silloin
Koska pääset ?
- hanneletv
vaikka tänään, mutta kuka olet ja olemmeko tavanneet siellä ennen? Mitä teemme tapaamisessa?
- joskus silloin
ollaan tavattu siellä ennenkin muutaman kerran ,olen se "herrasmies" joka kohtelee naista aina kunnioituksella.
kerro tarkemmin
- joskus silloin
Muistaakseni ajoit sinisellä Hondal merkkisellä autolla jossa jännä rekisteri:)
Olet oikeassa, se olen sitten minä. Olis kiva tavata sinut
- joskus silloin
Samoin ,koska olet liikkeellä?
nyt en ihan pian, olen mökillä
- joskus silloin
Ok saattaa olla että menen sinne tänään sillä eräs 21 v trans kundi on myös tulossa imeen kulleja .
- jokus sillloin
Aivan mahtavasti otti tuo "tytsy"suikkiin ,oltiin hieman pidemmällä metsässä mutta kyllä vaan runkkareita ilmestyi ympärille ,no saivatpahan hekin sitten kunnon suu hoidon minun jälkeen
kivaa, olisinpa oolut mukana, niin ehkä minäkin olisin saanut jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481