Opettaja Antti Korhonen on ajojahdin uhri

Truth or Dare

Vai mitä kukin on mieltä, kun lukee jutun tuolta - "Tämä blogi ei varsinaisesti käsittele sitä, että ruokalassa häiriökäyttäytyneen oppilaan turkkilaistaustainen isä istuu juuri nyt vankilassa tuomittuna lastensa vuosia jatkuneista törkeistä pahoinpitelyistä, törkeistä seksuaalisista hyväksikäytöistä ja raiskauksista, kuten tapauksen julkinen, käräjäoikeuden tuomiolauselma – jota en linkitä tähän – neljän vuoden takaa kertoo." http://www.perusopetus.fi/?p=3456

12

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohan noita hulluja

Porissa on Psykopaatti & Desantit

• Lisää.
    • elviira ja

Jos opetaja huutelee lehtienpalstoilla JIPPII MINÄ VOITIN 100-0!! nIIN AIKA LAPSELLINEN ON MIES, JA ONKO OPETTAJA LAINKAAN!!!
      eI OPETTAJA KÄYTYDY NOIN ETTÄ KILPAILEE LAPSEN KANSSA OIEKUDESSA, ETTÄ KUMPI VOITTAA!

oNNEKSI EI OLE MEIDÄN KOULUSSA MOISIA LAPSEllisia opettajia... jos olisi ottaisin lapset heti pois siitä koulusta.

Mutta olin todella kauhuissani, kun lehdessä luki et voitin 100- 0, settä siitäkö sätä olikinkyse.

• Erkkinimimerkki16

Höhlä! Ei opettaja Korhonen brassaillut sillä, että voitti LAPSEN, vaan sillä, että voitti KOULUVIRASTON ja rehtorin. Sillä saavutuksella olisi ihan hyvin voinut revitellä enemmänkin, mutta jätkä on kohtalaisen fiksu, kertaalleen sanominen riitti hänelle.

Sinulla on varmaan aika paljon kauhuissaan olemisen paikkoja ja aiheita, kun et oikein ymmärrä lukemaasi (entä puhetta?), vaan näet uhkia kaikkialla ympärilläsi.

• Sääliksi käy.

Mikähän ihmeen pölvästi tuokin on? Kailottaa kurkku suorana, eikä ymmärrä / tiedä asiasta höykäsen pöläystä.
        Ei Antti Korhonen kilpaillut minkään häirikkönulikan kanssa, vaan Helsingin Kaupungin Kouluviraston mamukiimaisten kanojen kanssa, you know.

• Anonyymi

Helvetin lapsellista tuollainen huutelu ja ukko vielä kilpailee oikeudessa lapsen kanssa. Lapsellinen puku-ukko. Katselin noita OAJ:n ehdokkaiden esittelyvideoita. Lukee kuin robotti jostain teleprompterista. Kuu-ukko!

• Anonyymi

Ei tartte versaaleilla vahvistaa omaa itseään

• U T

David voitti Goljatin.

• Anonyymi

50v äijä pahoinpitelee 15-vuotiaan. Niin kumpi on Daavid ja kumpi Goljat?

• sanotaan.
      • sinäpä se tiedät

Sinähän sen tiedät, kun olet itse häirikövanhempien lapsi ja nyt olet sitä itse. Niinpä.. kokemus sulla puhuu..

• Anonyymi

Tämä Antti Korhonen hakee OAJ:n puheenjohtajaksi. Ei saa tulla valituksi. Toivon että hän ei ole enää koskaan lasten ja nuorten kanssa tekemisissä. Tiedän miehen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe