Hei ADSL surffaajat. Erityisesti 24 megan liittymän tilanneet. Mikäs on teillä käytännössä nopeus, sillä ilmeisesti 24 megaa ei saa jeesustelemallakaan?
Itselläni nopeus vaihtelee 16-17 mbit sekunnissa. Onko se hyvä nopeus, vai voiko operaattoria pyytää korjaamaan yhteyttä nopeammaksi?
ADSL 2+ 24/1 nopeudet käytännössä?
petervonsheisse
2
307
Vastaukset
- ole tyytyväinen
Ole tyytyväinen että saat tuon nopeuden, nimittäin 24 Mbps ei saa muuta kuin laboratorio-olosuhteissa! Tuo sun nopeus on riittävän hyvä kyllä.
Nopeudet yleensä laskee mitä pidemmän välimatkan lähimmästä DSLAMista on sun kotiin.
Oma nopeuteni on siinä 12-13 Mbps ja välimatka kotoa lähimpään DSLAMiin on 1,5 kilometriä joten eipä ihme ettei tuon nopeampaan pysty. 20 Mbit/s latausnopeuteen yltää tavallisesti, kun paikallisen operaattorin DSL-keskitin ja kuituverkko on vain muutaman sadan metrin päässä.
Testasin tällä:
http://www.speedtest.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242