hei ajattelin kysyä kun en itse osaa käyttää kellohameita ym..en oo oikeen koskaan pitänyt sitä mun juttuna vaikka ne onkin ihanan näköisiä . oon enemmän farkku ja rotsityylinen mutta tiedän että se näyttää jätkämäiseltä. oisko pitkävartiset korkkarisaappaat ok rotsin kanssa?? mulla on siis ihan kunnon nahkarotsi hihamerkein. ideoita otetaan vastaan ja kiitos jo etukäteen :)
naisilla prätkärotsit
rockabillygirl1
1
193
Vastaukset
- 'star'
jospa pukeutuisit juuri niin kun itsestäni tuntuu luontevimmalta, etkä yrittäisi pukeutua mihinkään "uniformuun" .
Monesti kun mennää metsään siinä kohtaa kun koitetaan olla jotain muuta kuin ollaan ja sitten on epämiellyttävä ja luonnoton olo vaatteissa jotka eivät ole omalla mukavuus alueella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170