Oma Lost-historiani on sellainen, että en aikoinaan ehtinyt oikein seuraamaan sarjaa työkiireiden jne takia. Osasyy oli siinäkin, että Lost ei het ehtinyt koukuttamaan allekirjoittanutta. Aina silloin tällöin jaksoja katsoessani tiesin kuitenkin että potentiaalia olisi.
No nyt tuli tässä viimeisten viikkojen pari kolme ehkä katsottua koko sarja putkeen. Sarja oli lopulta hyvin koukuttava kiitos ensimmäisten kausien mysteeriteemat.
Jotkut tosifanit ovat puolustelleet sarjaa, koska se olikin ihmissuhdedraamaa. Ei, Lost oli keskinkertainen pökäle ihmissuhdedraamana, Lost oli toiminnallinen mysteerisarja, jossa oli toki mukana myös hyvää ihmissuhdedraamaa ja normidraamaa aina aika-ajoin,
Lostin tekijät tekivät kutenkin loppuakohden todellisen majasteettirikoksen ja paskoivat fanien suuhun tehden etenkin viimeisellä kaudella näistä ensimmäisistä kausista lähes turhia.
Sarjan finaalihan oli itsenäisesti ihan hyvä pätkä, mutta Lost-sarjan kohdalla täyttä pasodouplea, kiitos se, että se lisäsi vain kysymyksiä antamatta mitään kunnon vastauksia mihinkään mitä oli viritelty 6 vuotta.
Lost ol alkuun mestarillinen, lopulta tusinakamaa, osin jopa koomista perusjenkkiläistä siirappia. Valitettavasti, sillä mystiset lähtökohdat olivat mahtipontiset.
Lostanalyysi: hyvätasoinen mysteerisarja joka olikin läjä kakkaa
Tutkija...
0
1381
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481