En ole mikään haka alalla, mutta yllätyksekseni mukava laji...itseasiassa tosi kivaa : )...kaipaisinkin siis pelikaveriksi vakiseuraa, joka kestäisi hitauteni, pallojen 'väärille urille' ajautumiset yms. Tähän asti olen kyllä pelannut ihan peliajan mukaan, vaikka joku on ollut joskus omaa mieltään. Mahtaiskohan löytyä toista ns. yksinäistä pelaajaa tai edes kärsivällistä sellaista? t. melkein 5-kyt nainen
Golf-kaveri hakusessa
18
3076
Vastaukset
- fdfddf
Jos pelailet esim Hämeenlinnan lähellä niin kyllä ainakin minä voin joskus pelikaveriksi lähteä. Kiinnostaa myöskin vierailut vieraskentillä, mutta koska Hämeenlinnasta n. 50 km säteeltä löytyy monta kenttää, niin paljon pidemmälle ei oikein kiinnostusta ole, ainakaan kovin usein.
- golferrrrr
meeppä pelailemaan rohkeesti ryhmiin ni kyllä aina löytyy kaltaista peliseuraa :)
- peliseuraa uudeltama
Mistä päin etsit peliseuraa? Itse olen vasta tänä keväänä green cardin suorittanut, mutta pelaamaan en ole vielä päässyt peliseuran puuttumisen vuoksi.
- pelaamaan
golf-kaveri hakusessa Oulun alueella
- greencard suoritettu
täällä ois aloittelija kans ja vakituista pelikaveria etsin, Oulun seudulta.
- aktiivipelaaja
golg-kaveri hakusessa naiselle Tampereen seudulla
- Golf-tyttö
Hei! Minäkin kaipailisin pelikavereita Oulunseudulla, olen aloittanut golfin vasta tänä kesänä, joten kärsivällisyyttä pelikaverilta kaivataan! Olen 37-vuotias naisihminen.
Pelikaveria etsivät naiset, laittakaapa viestiä: golftyttonen@gmail.com - Rinkku1
Hei! Minä kaipaisin pelikaveria Espooseen. Olen 5-kymppinen nainen.
- Kevätkutsuu
Hei
Pelaan 32 tasoituksella, Voisin lähteä pelikaveriksi lähikentille. Asun Espoossa.
Nainen yli 60v
- hku128
Moi. Olen myös pelikaveria vailla Nurmijärven seudulla, mutta ensi viikon lauantaina (27.7) lähden aamulla ajamaan kohti Vuokattia, jossa olis tarkotus golffata seuraavat viisi päivää ja myös siellä ois kiva olla pelikaveri. Minulla on siellä viikkoloma-osake, jossa kaksi erillistä makuuhuonetta. Olen viisvitonen mies.
- Kevätkutsuu
Lähtisin Golf-kaveriksi.
Tasoitus 32 ja ikää yli 60v/ nainen/Espoo - Jiitee69
Hei
Mistä päin Suomea pelikaveria etsit? - GolfBot
Hei, peliseuraa voi löytyä myös sinkkujen omasta golf-yhteisöstä www.golfbot.fi
- tanttu28
Peliseuraa alkuviikon ajalle salon suunnalla? Itse oon 28.v mies ja oon aloittanu golf:n peluun keväällä!
- Anonyymi
Lähtisin Golf-kaveriksi.
Tasoitus 54 ja ikää 50/ nainen/ Mikkeli - Anonyymi
Golfseura hakusessa Jyväskylä !
- Anonyymi
Niko jämbäkc
- Anonyymi
Håkan Hindeslby GC.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738