O: "mummokorsetteja"

Myyn "mummokorsetteja", niitä mulla biub 100 kpl, eri kokoisia, ei malleja ja eri värejä. Ovat jo harvinaisuuksia. Korsetit hakaskkiinnityksellä, osassa nyörit takana, , tukiluut, sukkanauhat. Jos kiinnostaa., ota yhteys sähköpostilla
hanneleturenki@suomi24.fi tai VAIN TEKSTIVIESTILLÄ, EI SOITTOJA
0505940320
Yhteystiedot: hanneleturenki@suomi24.fi tai VAIN TEKSTIVIESTI, EI SOITTOA!!!!!!!!! 0505940320

4

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Hannele. Olisko kuvia korsetteista? T.tyttöilijä.
      bullwhipping@suomi24.fi

• on niitä muutamia, ainakin livchatin profiilisssa hanneletv on kuvia niistä

• hanneletrans2 kirjoitti:

on niitä muutamia, ainakin livchatin profiilisssa hanneletv on kuvia niistä

siis livechat ja profiili hanneletv

• mummon pania

myytkö pelkän mummon ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe