miten sauvakävellessä voidaan edetä tasatyönnöin? googletin, mutta ei löytynyt mitään tekniikkaa. olisi kiva kokeilla tällaista tavallisen sauvomisen sijaan.
tasatyöntö
5
252
Vastaukset
- Sitten ,.
Täytyy motoriikassa olla jotakin pielessä jos kädet ei liiku samaan aikaan.
- nordicwalking
Katso tuolta:
http://www.youtube.com/watch?v=gZ_K6p_zUdA- walkeri.
ahaaa... koin valaistumisen :D tuota lähinnä meinasin, että tehdäänkö tasatyöntö joka toiselle askeleelle vai miten. kiitosta!
- polarwalk
Kerrankin asiallinen video, missä näytetään että tekniikoita voi vaihdella! Joskus kun "asiantuntijoille" olen näyttänyt eri teknikoita, niin rupeavat nauramaan (tai suuttuvat) ja selittämään, että tuo on aivan väärin. Tietysti, jos harjoittelee sauvakävelyn mm-kisoihin (kait sellainenkin kohta järjestetään) tasamaalla, niin pitää harjoitella juuri siihen sopivaa tekniikkaa. Itse vaihtelen lenkin aikana tyylejä, että saisin mahdollisimman monipuolista harjoitusta. Tasatyönnöt tulevat automaattisesti maastossa jyrkässä ylämäessä.
- hiohiiop
Kokeile hyvä immeinen miten se parhaiten luonnistuu!!!!!! Ja mikä itselle parhaalta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249