Missä saa parhaan palkan ja mikä olisi hyvä koulutus, varmaan datanomi?
Olen itse omin käsin koonnut tietokoneeni joten tiedän että olen erittäin pätevä tälle alalle.
Työ tietokonealalla?
8
550
Vastaukset
- fyjnrym
Olen itse omin käsin koonnut tietokoneeni, joten tiedän että olen erittäin tyhmä tälle alalle.
- Opo suosittaa
Kiinassa on runsaasti tehtaita kokoamassa erimerkkisiä tietokoneita. Kannattaa mennä sinne portille kyselemään töitä.
- koneen kokoaja
Osaan myös käyttää Windows 7 täydellisesti, tiedän siitä salaisuuksia joita diplomi-insinööritkään eivät tiedä. Kyllä näillä meriiteillä pitäisi töitä saada?
- kikuli6
Oletpa viisas.
- asd
Hyvän palkan saat tietotekniikan diplomi-insinöörin papereilla. Parhaan tohtorin papereilla. Tällöin liikutaan 4000-6000 euron välillä. Huonoimman palkan alalla saat noilla datanomin papereilla, 2000-2500. Tietokonealahan ei tänäpäivänä Suomessa ole lähes ollenkaan tietokoneiden kasausta, vaan pääasiassa ohjelmointia.
- wrwrrwwr
nyt unohtuu alin limanuljaska: elektroniikka/tietoliikenne-asentaja; nykyisin ict-asentaja. Heidän palkat on vielä huonommat kuin datanomin.
- hyvä kysymys?
mihin ict-asentajaa tarvitaan?
- tadaa1
Tekemään kaikki se mitä datanomi ei vaan osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259