Kiitos taas Suomen paskahallitus !
Suomessa aletaan monessa kaupungissa perimään Hoitomaksuja yli 65-vuotiailta vammaisilta, vaikka se on vastoin vammaislakeja.
Vammaisella ei ole oikeuksia tässä maassa jos rahat halutaan vain kuningaskansalaisille, herroille ja eu-maille.
Vammaispalvelua ?
12
139
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan hörppää se kahvi lärviin ja töihin sieltä!!!
- Kaikenlaista on
Ei normikansalaisellakaan (töissä käyvä, ei saa mitään tulonsiirtoja;lapsilisät, työttömyyskorvaus, kelan lääkekorvaukset, ilmainen uimalippu, alennukset busseihin, juniin, opintotuki, asumistuki, toimeentulotuki jne. jne. mitä kaikkea sitä on, miltään luukulta) ole mitään oikeuksia tässä maassa. Veroja palkasta nyhdetään aina vaan enemmän. Nyt mitä ilmeisemmin aletaan viemään suurempia eläkemaksuja eläkkeestä jota koskaan itse ei tule saamaan. Kysessä se että rahoitetaan nykyiset nuorena eläkkeelle päässeiden eläkkeet joista osa todellisia ökyeläkkeitä.
Eli kyllä valittamista tässä maassa rittää. Se vaan on tosiasia että raha ei kasva puussa. Kohta keskivertokansalaisen, bruttopalkka noin 1800 - 3000 e ei kannata lähteä töihin. Mitään tulonsiirtoja et saa mutta kaikesta maksat. - oletko ajatellut
Olisikohan ollut parempi kun sota olisi hävitty ja väke kyyditetty Siperiaan niin kuin Virossa tapahtui. Mahtaisi nämä meidän olot sen jälkeen tuntua tosi hyviltä
- fuusio-erkki
Puhuvat fuusiosta toverit!!
No, historia näyttää olinko oikeassa, nykymenosta ?
Kaikenlaista on
Puhut asiaa, näin se vaan menee ja meno pahentuu.
Mutta kansa pui nyrkkiä taskussa, eikä uskalla puhua .
Katsotaan jos eletään vielä 20-vutta niin hyvin on pilattu tämä maa.- itkuvirret.fi
Mene jo perhana töihin siitä ikiveisaaja!!!
- Eki!
Artohan on mulla töissä! onko jollakin kotona nou hätä?
- SAlmi:
Tuommoset puristetaa purkkiin. Päineen ja töineen. Ja suku veeisaa.
- niitä miehiä.
Ai niin ,te taas lähdette "yötöihin"
- EKI !
JES!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108