Eilen tein raskaustestin mikä näytti kahta viiva ja tänään kokeilin uudestaan ja tuli taas positiivine vastaus. Täytän pian 16 vuotta mut oon oikeesti liian nuori äidiks:( oon haaveillu aina raskaudest ja lapsista mut en iha näi nuorena... Mut nyt tää mun kysymys: Voiko lukion käydä vaikka olisikin vauva vai käykö se liian raskaaksi? Minulla on poikaystävä joka myös huolehtisi vauvasta!
Raskaana
Raskaana nyt jo
3
153
Vastaukset
- teininäkin äidiksi
Luokion lykkääminen tai keskeyttäminenon vain sopimisesta kiinni. Itse olin 4kk lukiossa ja sitten jäin äitiys lomalle ja jatkan sitten kun jaksan, joko ilta tai päivälukiossa.
- Kokenut saman:)
Itse mietin huolestunee samaa!! Itse jatkan iltalukiossa syksyllä:) onnea raskauteen! Vaikutat äidilliseltä ja Kun saat aikataulut järjestymään järjestyy kaikki muutkin!:) ps. Toivottavasti isä pysyy vierelläsi kun vauva on syntynyt, poikaystäväni ainakin lähti ku valvotut yöt alkoivat...:/
- A P!
Kiitos nämä auttoi uskomaan et voin aloittaa lukion silti!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106