Hei. Itselläni oli dna mokkula liittymä sekä puhelin liittymä. Yllättäen puhelimeni liittymä sulkeutui. Seuraavana päivänä kävelin dna liikkeeseen kyselemään mistä tämä johtui. Kertoivat laskujen erääntyneen. Pyysin heiltä laskut tulostettuina mukaan ja tämä onnistui.
Saatuani laskut käteen huomasin niissä huomattavam kalliimpia summia kuin piti. Kerroin asiakaspalvelijalle että minulla on kiinteä netti ja puhelin ja laskujen kuuluisi olla kolmen kympin ei satojen eurojen.
Päätimme selvittää samantien mistä laskut ovat peräisin. Myyjä ilmoitti hetken päästä että mokkula liittymäni on kaapattu ja tapauksia on paljon joten lasku ei ollut minusta johtuvaa. Säikähdin ja pyysin heitä sulkemaan netti liittymän heti. He kuitenkin ilmoitti että se ei olisi tarpeellista vaan minun pitäisi tehä rikosilmoitus ja kaikki olisi selvää sillä. Helpotus oli suuri.
Tein rikosilmoituksen ja pidin nettiyhteyden. Laskuja rupesi tulemaan tuhansien eestä mutta en murehtinut kun oltiin sanottu että ei tarvitse välittää.
No nyt tilanne on se että minun pitää kuitenkin maksaa kaikki laskut ja ollaan käräjille menossa. Sen lisäksi että pitäisi maksaa noin neljän tonnin edestä laskuja jotka ei ole minun pitäisi myös valmistautua maksamaan dna:lle oikeuskulut.
Nyt kysyn sinulta onko sinun liittymääsi koskaan kaapattu, mikä opetaattori sinulla oli ja miten asian sovitte?
näkymättömät palvelumaksut ( kysely)
2
571
Vastaukset
- ffffffffffffffdfdfd
Kuulostaa siltä, että sinulla on tietokoneellasi jokin haittaohjelma, joka esimerkiksi lähettää maksullisia tekstiviestejä mokkulan kautta.
Mokkulan liittymään voi laittaa tekstiviestieston. Silloin tosin DNA Nettiturva -virustorjuntaohjelmiston toimintaan tarvittavat tekstiviestitkään eivät enää pääse lähtemään. - tuotanoin27364
yksi kysymys: miksi et soittanut aspaan vaikka näit, että laskut vain jatkuvat???
Se, että aspa aikoinaan sanoi, että mee poliisille ja silöä selvä, ei tietenkään tarkoita, että jatkossa voit vapaasti katsella "kappas, laskut vain jatkuvat ja kasvavat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738