Keittiössä ruokailutilassa tuolin jalat pöydän ympärillä ovat syöneet parketin lakkapinnan melko pahaan kuntoon. Parketti pitäisi hioa ja lakata, mutta ongelmana on se että keittiö, ruokailutila ja olohuone ovat samaa avonaista tilaa.
Kuinka suorittaisin paikkalakkauksen niin että sen saisi häivytettyä tasaiseksi ja se ei tökkäisi silmään avonaisessa tilassa?
Kuinka teen parketin paikkalakkauksen?
parkettimurhe
3
2588
Vastaukset
- vbvgcgfgg
Et mitenkään.
- pihiys ei kannata
Miks et ota ammattilaista. Et mitenkään saa saa tehtyä sitä siistiks jos et lattioita ole tehnyt. Ota joku parkettiliike tekemään/arvioimaan. Jos ite teet on lopputulos varmaan se että joudut hiouttaa koko lattian ammattilaisella.....
Noilla liikeillä on oikeet koneet ja saavat "häivytyksenkin" tehtyä suht ok. - parkettimurhe
Ainakin Upofloorilla on korjauslakkaa spraypullossa? Mutta taitaa olla spraylakalle liian iso alue tuo koko pöydän ympäristö?
http://www.rakentaja.fi/indexfr.aspx?s=/pdf/upofloor/UpofloorKaytOpFi.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284